CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA.

  • CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA.
  • Jakie korzyści mogę zyskać wybierając usługi finansowe MINI w zakresie finansowania mojego pojazdu MINI?

    MINI Financial Services stanowi część MINI dostarczając produkty i usługi na tym samym poziomie jakości i precyzji. Produkty te zaprojektowano kładąc nacisk na poszczególne potrzeby i wymogi kierowców prowadzących MINI. Można np. wybrać doskonałe połączenie wpłaty wstępnej i okresu trwania w taki sposób, dzięki któremu wybór ten będzie odpowiadał Waszemu miesięcznemu budżetowi. Szybko świadczone i wiarygodne usługi to bezproblemowa jazda. Dzięki MINI Financial Services macie Państwo zapewniony dostęp do najnowszych produktów finansowych umożliwiających np. zwrócenie Waszego samochodu pod koniec okresu ważności leasingu.

  • Dlaczego sprawdzana jest moja zdolność kredytowa?

    Badanie zdolności kredytowej Klienta do regulowania zobowiązań finansowych z tytułu kredytu lub leasingu jest nierozłącznym elementem każdej decyzji kredytowej. Są dwie przyczyny: jedną z nich jest zminimalizowanie ryzyka niewypłacalności, a drugą chroni ono Klienta przed niemożnością spłacenia zobowiązań.

  • Jakie pojazdy i przez jak długi okres mogę finansować w MINI Financial Services?

    MINI Financial Services oferuje swoim klientom finansowanie następujących pojazdów:

    • nowe samochody MINI,
    • używane samochody MINI,
    • samochody innych marek,

    Finansowanie pojazdów MINI poprzez MINI Leasing i MINI Kredyt jest specjalnie przystosowane do Państwa potrzeb. Długość okresu kredytowania może wynieść od 12-120 miesięcy, natomiast umowy leasingowe zawierane są na 6 do 60 miesięcy.

  • Czy mogę sprzedać samochód wzięty w leasing?

    W trakcie trwania umowy leasingu, samochód jest własnością MINI Financial Services Polska. Z tego powodu leasingobiorca nie ma możliwości sprzedaży leasingowanego samochodu.

  • Czy istnieje możliwość przepisania umowy leasingu na inną osobę (cesja)?

    Istnieje możliwość cesji dla umów leasingu zawartych po 2013 roku. Cesja umów zawartych przed 2013 nie daje prawa do korzyści podatkowych, cesja takich umów powodowałaby duże ryzyko dla Korzystającego. Podmiot, na którego umowa ma zostać scedowana musi zostać poddany ocenie finansowej zdolności kredytowej, od której uzależniona jest finalizacja cesji umowy leasingowej.

  • Kiedy i w jaki sposób powinienem poinformować MINI Financial Services o szkodzie komunikacyjnej?

    Wszystkie szkody poniesione w trakcie trwania umowy leasingu muszą być zgłoszone do MINI Financial Services Polska. Informacje dotyczące zgłaszania szkód można uzyskać u Doradcy ds. Finansowania w najbliższym salonie MINI.

  • Jakie mam możliwości po zakończeniu umowy leasingu?

    MINI Financial Services pomoże Ci w przejściu przez procedurę zakończenia leasingu, przedstawi dostępne opcje oraz zaproponuje atrakcyjne możliwości zawarcia kolejnej umowy leasingowej na kilka miesięcy przed umowną data wygaśnięcia kontraktu. Będziesz mógł wybrać pomiędzy, wykupem pojazdu, dalszym finansowaniem pozostałej wartości w ramach nowego kontraktu lub zwrotem pojazdu do MINI Financial Services

  • Co się dzieje w przypadku szkody całkowitej lub kradzieży pojazdu?

    W powyższych sytuacjach MINI Financial Services oferuje swoim Klientom korzystne rozliczenie umowy leasingowej. Kapitał pozostały do spłaty powiększony zostanie zaledwie o 1%.

  • Jak wygląda kwestia przedterminowego zakończenia umowy leasingu?

    MINI Financial Services cechuje się elastycznym podejściem w przypadku zakończenia kontraktu po upływie 24 miesięcy. Gdy Klient wyrazi zainteresowanie uzyskaniem kolejnego finansowania w MINI Financial Services, wówczas kapitał pozostały do spłaty powiększony zostanie zaledwie o 1%.

  • Korzyści wynikające z finansowania pojazdu poprzez MINI Financial Services.

    Jako Klienci MINI Financial Services korzystają Państwo z rozwiązań stworzonych i dostosowanych do pojazdów MINI oraz życzeń naszych Klientów, związanych z finansowaniem. Ponieważ pojazd i finansowanie pochodzą z jednego źródła mogą być Państwo pewni, że doradzimy wybierając odpowiednie finansowanie, co pozwoli Państwu na zaoszczędzenie czasu i kłopotów.

  • Czy nie byłoby korzystniej zaciągnąć kredyt w moim banku i dopiero wtedy kupić MINI za gotówkę?

    Nie. Po pierwsze MINI Financial Services oferuje bardzo korzystne oprocentowanie. Po drugie korzystając z finansowania MINI masz możliwość oddania pojazdu do Dealera po zakończeniu umowy w wybranych produktach. Takiej możliwości nie ma w przypadku zaciągnięcia kredytu w innym banku. Nasi Klienci bardzo chwalą sobie współpracę z MINI Financial Services oraz doceniają za warunki zawieranych umów. Ponadto wybierając nasze rozwiązania, mają Państwo możliwość załatwienia wszelkich formalności w jednym miejscu - w salonie MINI - rozmawiając z jedną osobą o wybranym pojeździe i rodzaju finansowaniu.

  • Od czego właściwie zależy wysokość miesięcznych faktur?

    Biorąc pod uwagę klasyczne kredyty to miesięczne faktury uzależnione są od: opłaty wstępnej, okresu finansowania oraz rocznego oprocentowania. Jeżeli wybiorą Państwo nasze rozwiązanie kredytowe np. MINI Kredyt Niska Rata, to zmieniając wysokość ostatniej raty balonowej, można dostosowywać wysokość miesięcznych wydatków kredytowych. Z kolei wysokość rat leasingowych jest uzależniona od: opłaty wstępnej, okresu finansowania, deklarowanego rocznego przebiegu oraz wartości końcowej pojazdu - jak ma to miejsce w MINI Comfort Lease.

  • Czy to prawda, że opłata wstępna to pieniądze wyrzucone w błoto?

    Zdecydowanie nie. Opłata wstępna obniża miesięczne faktury. Dla wielu Klientów korzystających z leasingu, opłata wstępna jest właściwym rozwiązaniem by maksymalnie obniżyć miesięczne raty

  • Będąc Klientem i korzystając z rozwiązań finansowych MINI Financial Services, jakie mam możliwości kończąc umowę leasingu operacyjnego?

    Korzystając z naszych rozwiązań są 3 możliwe sposoby zakończenia umowy. Pierwszym sposobem jest opłacenie ostatniej faktury wykupowej i zatrzymanie pojazdu. Drugą możliwością jest zawarcie nowego kontraktu na wartość końcową pojazdu. Ostatnią opcją jest oddanie pojazdu do Dealera.

  • Jakie czynniki mają wpływ na wartość końcową pojazdu w przypadku leasingu?

    Wartość końcowa pojazdu jest uzależniona od długości okresu umowy, rocznego deklarowanego przebiegu, poziomu zużycia pojazdu i wybranego modelu MINI.

  • Czy mam możliwość, po zawarciu umowy leasingowej, skrócić czas jej obowiązywania?

    Korzystając z rozwiązań MINI Financial Services zawsze możesz liczyć na elastyczność w każdym aspekcie. W każdym momencie trwania umowy jest możliwość jej skrócenia, przy czym minimalny okres trwania umowy leasingu operacyjnego to 24 miesiące zgodnie z obowiązującymi przepisami.

  • Jakie dokumenty powinienem przygotować w celu podpisania umowy MINI Leasing? Jak wygląda proces wydania decyzji leasingowej?

    Gdy już zostanie wybrany pojazd do sfinansowania, to wystarczy dostarczyć do Dealera dokument tożsamości ze zdjęciem oraz uzupełniony wniosek leasingowy. Decyzja leasingowa jest zależna od oceny ryzyka kredytowego i z reguły jest podejmowana w ciągu jednego dnia. Pozytywna decyzja jest ważna 30 dni, w tym czasie można podpisać umowę leasingową.

  • Ustalony roczny limit przebiegu jest zbyt niski. Czy mogę go zmienić?

    Jeżeli przebieg pierwotnie ustalony w umowie został przekroczony, to należy skontaktować się z MINI Financial Services w celu ponownej rekalkulacji umowy i jej ewentualnego zaaneksowania jeśli warunki na to pozwalają.

  • Moje dane osobowe się zmieniły. Jak należy powiadomić leasingodawcę o tym fakcie?

    Wystarczy zgłosić ten fakt poprzez formularz kontaktowy na tej stronie internetowej, wybierając temat kontaktu "obsługa umowy leasingowej".

  • Co się stanie jeżeli oddawany do Dealera pojazd jest w stanie niezgodnym z umową?

    Jeżeli pojazd jest uszkodzony lub w stanie ponad normatywnego zużycia to mogą być Państwo obciążeni kosztem naprawy pojazdu. Więcej szczegółów w tej sprawie zawartych jest w Państwa Ogólnych Warunkach Umowy. W przypadku przekroczenia limitu kilometrowego zgodnego z umową o ponad 2000 km, zostaną Państwo obciążeni dodatkowym kosztem. Więcej szczegółów mogą Państwo znaleźć w sekcji MINI Comfort Lease.

  • Jakie są korzyści skorzystania z MINI Ubezpieczenia?

    Ubezpieczenie MINI dzięki ofercie MINI Financial Services gwarantuje bardzo szeroki zakres. W przypadku uszkodzenia pojazdu ubezpieczenie pokryje wszelkie koszty związane z naprawą pojazdu, tak by nie musieli Państwo martwić się dodatkowymi kosztami. Co więcej naprawa realizowana jest w Autoryzowanym Serwisie MINI z wykorzystaniem oryginalnych części i technologi wymaganej przez MINI, a szkoda rozliczana jest bezgotówkowo.

Zwrot pojazdów po umowie leasingowej.

ZAKOŃCZENIE UMOWY MINI COMFORT LEASE I PROCES ZWROTU POJAZDU W KILKU KROKACH.

Korzystając z naszych rozwiązań finansowych - MINI Comfort Lease, jest kilka rzeczy, które powinni Państwo wiedzieć zanim Wasza umowa wygaśnie i oddacie Państwo swoje MINI do autoryzowanego Dealera. Na tej stronie dowiecie się wszystkiego, co powinniście wiedzieć, zanim wygaśnie Państwa umowa leasingowa, tak by zwrot pojazdu i zakończenie leasingu, było tak proste jak rozpoczęcie Waszej przygody z MINI.

 

  • Section Name
  • 6 miesięcy przed końcem umowy MINI Comfort Lease: wybierz nowe MINI.

    Na 6 miesięcy przed wygaśnięciem umowy, przypomnimy Państwu o zbliżającej się dacie końca leasingu. Jest to ważny moment, na który warto zwrócić uwagę, nie ze względu na kończącą się umowę za pół roku, lecz ponieważ jest to okazja by zamówić nowe MINI. Wybór należy do Ciebie! Nowe MINI jest w zasięgu Twojej ręki. Wystarczy zgłosić się do doradcy  MINI i wybrać konkretny model. Doradca przygotuje niezwłocznie indywidualną ofertę dopasowaną do Państwa potrzeb. Udaj się do Dealera MINI jak najszybciej! Na miejscu dostępne są wszystkie szczegóły dotyczące Twojego wybranego pojazdu, wraz z ofertą finansowania.

  • 3 miesiące przed końcem umowy MINI Comfort Lease: podejmij decyzję.

    Na 3 miesiące przed wygaśnięciem umowy skontaktujemy się z Państwem przypominając o terminie zakończenia umowy. Jest to czas na to by podjąć decyzję: czy chcą Państwo wykupić pojazd, finansować pozostałą wartość w ramach nowej umowy, czy oddać go do Dealera. Jest to również ostatnia chwila by zamówić nowe MINI i płynnie przesiąść się do nowego pojazdu, oddając stary.

  • 1 miesiąc przed końcem umowy MINI Comfort Lease: Ostateczna decyzja.

    Na miesiąc przed wygaśnięciem umowy skontaktujemy się z Państwem by poznać decyzję w związku z Państwa MINI: wykup pojazdu, sfinansowanie pozostałej wartości końcowej w ramach nowej umowy lub oddanie pojazdu do Dealera. Podejmując decyzję o zwrocie pojazdu należy wskazać salon, w którym dokonają Państwo zwrotu.

  • Dzień zwrotu Państwa MINI.

    Niestety to już dziś - dzień, w którym należy oddać pojazd do salonu. Liczymy, że to nie koniec Państwa przygody z MINI i wraz ze zwrotem pojazdu zasiądą Państwo za kierownicą nowego, zamówionego wcześniej MINI. Prosimy pamiętać, że przy zwrocie pojazdu należy posiadać ze sobą wszelkie dokumenty: książkę serwisową, instrukcję, kluczyki, dowód rejestracyjny, polisę OC oraz ewentualne, dodatkowe wyposażenie samochodu – jeżeli było finansowane.

  • Ubezpieczenie pojazdu.

    Szanowni Państwo, na dzień wykupu lub zwrotu pojazdu, samochód musi mieć ważne ubezpieczenie. W celu otrzymania oferty MINI Ubezpieczenia i przedłużenia polisy, zapraszamy do kontaktu z wybranym Doradcą ds. Ubezpieczeń w Państwa salonie MINI.

     

    Katalog normatywnego zużycia: http://www.bmw.pl/content/dam/bmw/marketPL/bmw_pl/topics/fs/Katalog_Normatywnego_Zuzycia.pdf.asset.1448990400157.pdf