Instrukcja zwrotu pojazdu MINI i Wizualizator uszkodzeń MINI.

Z NAMI TO NIC TRUDNEGO! KILKA WSKAZÓWEK, KTÓRE UMOŻLIWIĄ BEZPROBLEMOWY ZWROT TWOJEGO MINI.

Jeśli zdecydujesz się zwrócić swoje MINI, pomożemy Ci doprowadzić je do jak najlepszego stanu i sprawimy, że proces ten będzie łatwy i prosty. Mamy jasne i uczciwe wytyczne i podsumowaliśmy kluczowe punkty, dzięki którym wszystko przebiegnie sprawnie. Aby uniknąć niespodzianek, podajemy również przykłady tego, co uważamy za zwykłe zużycie oraz za uszkodzenia, za które może być wymagana opłata.

OPCJE NA KONIEC UMOWY.

ZWROT TWOJEGO MINI? Z NAMI TO NIC TRUDNEGO!

Jeśli zdecydujesz się zwrócić swoje MINI, pomożemy Ci doprowadzić je do jak najlepszego stanu i sprawimy, że proces ten będzie łatwy i prosty. Przekazujemy poniżej jasne i precyzyjne wytyczne, w jaki sposób sprawnie zwrócić samochód. Aby uniknąć niespodzianek, podajemy również przykłady tego, co uważamy za zwykłe zużycie oraz za uszkodzenia, za które może być wymagana opłata.

JAKIE SĄ AKCEPTOWALNE ŚLADY UŻYTKOWANIA?

Są to lekkie oznaki normalnego użytkowania, które nie wpływają negatywnie na ogólny wygląd pojazdu.

JAKIE SĄ NIEAKCEPTOWALNE ŚLADY UŻYTKOWANIA?

Uszkodzenia, które nie powstały w wyniku normalnej eksploatacji pojazdu i mają negatywny wpływ na ogólny wygląd pojazdu i/lub wpływają na jego możliwości techniczne. Za wszelkie uszkodzenia zmniejszające wartość pojazdu będą pobierane opłaty.

MINI Financial Services – Katalog uszkodzeń

WIZUALIZATOR USZKODZEŃ ZEWNĘTRZNYCH.

Nasz wizualizator uszkodzeń pomoże Ci ocenić, czy uszkodzenia zewnętrzne w Twoim samochodzie sąakceptowalne i nie pobierzemy za nie opłaty. Wystarczy kliknąć na odpowiednie punkty poniżej, aby zobaczyć kategorie uszkodzeń i odpowiadające im kryteria.

WIZUALIZATOR USZKODZEŃ WNĘTRZA.

Nasz prosty w użyciu wizualizator uszkodzeń daje Ci pojęcie o akceptowalnych lub nieakceptowanych uszkodzeniach wnętrza, za które mogą być naliczone dodatkowe opłaty. Wystarczy kliknąć odpowiednie punkty poniżej, aby zobaczyć kategorie i odpowiadające im kryteria.

MINI Financial Services – Katalog uszkodzeń – 3-drzwiowy Hatch, wnętrze MINI Financial Services – Katalog uszkodzeń – 3-drzwiowy Hatch, wnętrze

PRZEWODNIK PO ZWROCIE MINI W LEASINGU.

MINI Financial Services – Katalog uszkodzeń – Krok 1. MINI Financial Services – Katalog uszkodzeń – Krok 1.

KROK 1.

MINI POLECA. BEZPŁATNA INSPEKCJA WSTĘPNA.

Skorzystaj z bezpłatnej inspekcji wstępnej. Aby określić aktualny stan pojazdu, wystarczy umówić się na spotkanie z Partnerem MINI na 4-6 tygodni przed końcem umowy. Otrzymasz jasną informację o naprawach, serwisowaniu i pracach konserwacyjnych wymaganych jeszcze przed ostatecznym zwrotem.

MINI Financial Services – Katalog uszkodzeń – Wstępna inspekcja
MINI Financial Services – Katalog uszkodzeń – Duże uszkodzenia
MINI Financial Services – Katalog uszkodzeń – Krok 2. MINI Financial Services – Katalog uszkodzeń – Krok 2.

KROK 2.

NAPRAWA DUŻYCH USZKODZEŃ – TAK DLA PEWNOŚCI.

Nie oczekujemy, że w momencie zwrotu Twoje MINI będzie w idealnym stanie, ale jeśli wystąpią jakiekolwiek uszkodzenia wykraczające poza normalne zużycie, mogą być naliczone opłaty*. Po przeglądzie otrzymasz raport o stanie pojazdu z wyszczególnieniem wszelkich stwierdzonych uszkodzeń. Znajdą się w nim również zalecenia dotyczące napraw. Jeśli pojazd wymaga jakichkolwiek prac, należy skontaktować się z Partnerem MINI i firmą ubezpieczeniową, aby naprawić uszkodzenia przed zakończeniem umowy.

MINI Financial Services – Katalog uszkodzeń – Krok 3. MINI Financial Services – Katalog uszkodzeń – Krok 3.

KROK 3.

BEZPROBLEMOWY ZWROT POJAZDU.

Wystarczy skontaktować się z Partnerem MINI, aby zaplanować ostateczną inspekcję i zwrot pojazdu. Prosimy zapewnić, aby samochód był w stanie zgodnym z umową, czysty wewnątrz i na zewnątrz oraz miał minimum ćwierć baku paliwa lub odpowiednio naładowany akumulator. Podczas inspekcji zostanie również odnotowany ostateczny przebieg w stosunku do limitu kilometrów (jeśli taki istnieje) na Twojej umowie.

MINI Financial Services – Katalog uszkodzeń – Zwrot pojazdu

LISTA KONTROLNA ZWROTU.

Oto przydatna lista kontrolna, która pozwoli Ci zorientować się, czego potrzebujesz, aby uniknąć niespodziewanych opłat przy zwrocie MINI. Upewnij się, że masz następujące elementy:

MINI Financial Services – Katalog uszkodzeń – Sprawdzenie MINI Financial Services – Katalog uszkodzeń – Sprawdzenie

WSZYSTKIE KLUCZYKI POJAZDU.

MINI Financial Services – Katalog uszkodzeń – Sprawdzenie MINI Financial Services – Katalog uszkodzeń – Sprawdzenie

WSZYSTKIE DOKUMENTY POJAZDU.

Pełna historia serwisowa, dowód rejestracyjny, teczka pokładowa oraz poświadczenie kontroli technicznej.
MINI Financial Services – Katalog uszkodzeń – Sprawdzenie MINI Financial Services – Katalog uszkodzeń – Sprawdzenie

OPONY LETNIE W ORYGINALNYM ROZMIARZE I DOSTARCZONE OBRĘCZE KÓŁ.

(zamontowane w pojeździe)
MINI Financial Services – Katalog uszkodzeń – Sprawdzenie MINI Financial Services – Katalog uszkodzeń – Sprawdzenie

CAŁE DOSTARCZONE WYPOSAŻENIE I AKCESORIA POJAZDU.

Np. półka tylna, siatka oddzielająca bagażnik, trójkąt ostrzegawczy, wiatrochron, nieotwarta apteczka, dywaniki, narzędzia pokładowe, torba na narty, zestaw naprawczy do opon, osłona przestrzeni bagażowej itp.

* Uwaga, za wszelkie braki w wyposażeniu będą naliczone opłaty. Wszelkie dokumenty, części zamienne i inne elementy zwrócone po rozliczeniu nie zostaną już uwzględniane. Usuń wszystkie dane osobowe z systemu nawigacji, audio i rozrywki pojazdu oraz nie pozostawiaj w pojeździe żadnych wartościowych przedmiotów.

ZAWSZE DO USŁUG.

CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA.

W przypadku pytań dotyczących aktualnej umowy prosimy o kontakt:

e-mail: kontakt-fs@bmw.pl

tel.: +48 885 269 269