CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA.

Masz jakieś wątpliwości albo pytania? Z przyjemnością na nie odpowiemy. Tutaj znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania.
                  

 

  • Ogólne
  • Jakie wymogi muszą być spełnione, aby korzystać z funkcji MINI Connected?

    Twoje MINI musi posiadać wyposażenie opcjonalne SA6NM (MINI Connected) oraz opcję SA6FP (Radio MINI Visual Boost) lub SA6UM (system nawigacyjny MINI). W przypadku SA6NT MINI Connected XL potrzebny jest pakiet SA7L5 Wired. Musisz również posiadać kompatybilny smartfon oraz aplikację MINI Connected lub MINI Connected XL Journey Mate. Można je pobrać bezpłatnie w sklepie App Store (wymagane jest założenie konta) lub Google Play Store. Niezbędna jest też odpowiednia umowa z operatorem komórkowym. Niektóre aplikacje MINI Connected wymagają szerokopasmowej transmisji danych. Mogą to wiązać się z dodatkowymi kosztami, które nie są objęte ofertą MINI Connected. Funkcja MINI Connected PlugIn dodatkowo wymaga opcji SA6NE (przygotowania pod obsługę telefonu ze złączem Bluetooth oraz interfejsu USB/Audio) i nie jest obsługiwana w urządzeniach z nowym złączem Apple Lightning (iPhone 5 i późniejsze oraz iPod Touch piątej generacji). Więcej informacji znajdziesz w punkcie „PlugIn”.

  • W KTÓRYCH MODELACH MINI MOŻNA KORZYSTAĆ Z FUNKCJI MINI CONNECTED?

    Funkcja MINI Connected jest dostępna we wszystkich aktualnie dostępnych modelach MINI. MINI Connected wprowadzono do oferty we wrześniu 2010 r. Funkcja MINI Connected nie jest dostępna w modelach MINI wyprodukowanych przed tą wersją.

  • CZY MOGĘ DOPOSAŻYĆ SWOJE MINI W MINI CONNECTED?

    MINI Connected można nabyć w ramach doposażenia w modelach od I kw. 2011 r., jeżeli wyposażenie standardowe obejmuje funkcję Radio MINI Visual Boost lub system nawigacyjny MINI. Nie ma możliwości doposażenia auta w MINI Connected XL. Oferta MINI Connected jest dostępna na większości rynków. Szczegółowe informacje o dostępności MINI Connected oraz zakresie funkcji dostępnych w ramach MINI Connected w Twoim kraju można uzyskać od dealera MINI.

  • KTÓRE SMARTFONY SĄ OBSŁUGIWANE PRZEZ MINI CONNECTED?

    Aktualnie z funkcji MINI Connected można korzystać w iPhone’ach Apple oraz w wybranych urządzeniach z systemem Android. Wykaz obsługiwanych urządzeń można znaleźć na stronie www.mini.com/connectivity.

  • GDZIE MOGĘ UZYSKAĆ POMOC W RAZIE PROBLEMÓW Z PORTEM USB W MOIM SMARTFONIE?

    Informacje o swoim smartfonie oraz portach, w jakie jest wyposażony można znaleźć w instrukcji obsługi lub uzyskać od producenta.

  • Obsługa
  • DLACZEGO MUSZĘ WYRAZIĆ ZGODĘ NA WYKORZYSTANIE DANYCH O MOJEJ LOKALIZACJI?

    Niektóre funkcje MINI Connected lub MINI Connected XL Journey Mate wykorzystują dane o lokalizacji z Twojego smartfonu. Zaleca się wyrażenie zgody na wykorzystanie danych o lokalizacji, aby bez problemów korzystać z pełnej gamy funkcji.

  • DLACZEGO MUSZĘ ZAŁOŻYĆ KONTO, ABY KORZYSTAĆ Z MINI CONNECTED?

    Anonimowe konto jest niezbędne, aby móc korzystać z niektórych funkcjonalności, np. rankingu najlepszych wyników w funkcji MINIMALISM.

  • JAK ZRESETOWAĆ HASŁO W MINI CONNECTED?

    Aby zresetować hasło, należy wybrać opcję „Nie pamiętasz hasła?” na ekranie logowania w aplikacji MINI Connected lub MINI Connected XL Journey Mate. W przypadku zalogowania należy się wylogować w [Info][Ustawienia][Ustawienia konta][Wyloguj], aby zmienić hasło. Pamiętaj, że po wylogowaniu możesz utracić niektóre ze swoich osobistych ustawień.

  • GDZIE MOGĘ UZYSKAĆ AKTUALIZACJĘ MOJEJ APLIKACJI MINI CONNECTED?

    Aplikacje MINI Connected lub MINI Connected XL można aktualizować w standardowy sposób w sklepie App Store lub Google Play Store.

  • W JAKI SPOSÓB MOGĘ ZAKTUALIZOWAĆ OPROGRAMOWANIE W MOIM SAMOCHODZIE?

    Więcej informacji na ten temat znaleźć można w punkcie AKTUALIZACJA OPROGRAMOWANIA.

  • DLACZEGO PODCZAS KORZYSTANIA Z APLIKACJI INTERNETOWYCH, A ZWŁASZCZA Z RADIO, POŁĄCZENIA PRZYCHODZĄCE SĄ PRZEKIEROWYWANE NA POCZTĘ GŁOSOWĄ?

    Jest to ograniczenie sieciowe. Niektórzy operatorzy przekierowują połączenia bezpośrednio na pocztę głosową, jeśli transmisja danych odbywa się w technologii EDGE i GPRS. Rozmowy nie są przekierowywane, gdy wykorzystywany jest standard UMTS / HSDPA.

  • NIE POTRAFIĘ WEJŚĆ DO MENU MINI CONNECTED.

    Jeśli w głównym menu znajdują się pozycje „Usługi MINI”/„MINI Assist”, oznacza to, że Twoje auto nie ma opcji SA6NM. Zapytaj dealera, czy można doposażyć Twój samochód w tę opcję.

  • NIE POTRAFIĘ ZNALEŹĆ ŻADNYCH FUNKCJI MINI CONNECTED W SWOIM MINI.

    Funkcje MINI Connected znajdują się w pozycji menu „MINI Connected”. Aby wyświetlić funkcje, musisz najpierw podłączyć smartfon do MINI oraz uruchomić aplikację MINI Connected. Dodatkowe funkcje rozrywkowe można znaleźć w menu „CD/Multimedia” oraz „Radio”. Wyświetlanie tych menu jest możliwe dopiero po podłączeniu smartfonu do samochodu i uruchomieniu aplikacji.

  • NIE MOGĘ ZNALEŹĆ ŻADNYCH FUNKCJI MINI CONNECTED, CHOĆ SMARTFON JEST PODŁĄCZONY DO MINI I URUCHOMIONA JEST APLIKACJA MINI CONNECTED.

    W razie nieoczekiwanego problemu zaleca się odłączenie i ponowne podłączenie smartfonu oraz ponowne uruchomienie aplikacji MINI Connected. Jeżeli problem utrzymuje się, spróbuj wyłączyć i włączyć smartfon. Jeśli problem nadal nie został rozwiązany, zresetuj smartfon. Jeżeli po wykonaniu tych czynności funkcje MINI Connected nadal się nie wyświetlają, należy skorzystać z narzędzia autodiagnostycznego zawartego w aplikacji, korzystając ze wskazówek w instrukcji obsługi.

  • NIE DZIAŁA ŻADNA Z APLIKACJI INTERNETOWYCH MINI CONNECTED ANI MINI CONNECTED XL.

    1. Sprawdź, czy opcja „Tryb samolotowy” w Twoim smartfonie jest wyłączona. 2. Za granicą: zazwyczaj wyłączona jest opcja roamingu danych. Należy pamiętać, że włączenie roamingu danych może wiązać się ze znacznymi dodatkowymi kosztami.

  • CZASEM ZDARZA SIĘ, ŻE GDY JESTEM W TRASIE, APLIKACJE INTERNETOWE MINI CONNECTED SĄ OGRANICZONE LUB CAŁKOWICIE NIEDOSTĘPNE.

    Ze względu na tryb działania dostępność aplikacji internetowych MINI Connected jest w dużym stopniu uzależniona od zasięgu telefonii komórkowej oraz aktualnej jakości sygnału w Twoim telefonie. W wielu przypadkach słaba jakość usług wynika z niskiej siły sygnału (o czym świadczy niewielka liczba kresek na wskaźniku na ekranie). Nawet jeśli smartfon pokazuje, że siła sygnału jest wysoka, niekoniecznie przekłada się to na wysoką jakość usługi. W grę mogą również wchodzić inne czynniki specyficzne dla sieci.

  • CO ZROBIĆ, JEŚLI NIE DZIAŁAJĄ ŻADNE FUNKCJE AUDIO W MINI CONNECTED?

    MINI Connected odtwarza treści audio wyłącznie poprzez połączenie kablowe lub adapter Snap-in. Nie jest to możliwe za pośrednictwem Bluetooth audio (A2DP). Upewnij się, że przy korzystaniu z MINI Connected wyłączona jest funkcja Bluetooth audio. Bluetooth audio można wyłączyć ręcznie w ustawieniach telefonu w samochodzie.

  • Wyszukiwanie internetowe
  • JAKIE WYMOGI MUSZĄ BYĆ SPEŁNIONE, ABY URUCHOMIĆ WYSZUKIWANIE INTERNETOWE?

    Aby aktywować usługę, trzeba włączyć usługi lokalizacyjne w smartfonie i umożliwić korzystanie z identyfikacji lokalizacji na potrzeby MINI Connected. Usługi lokalizacyjne w iPhonie można włączyć w [Ustawienia] [Usługi lokalizacyjne]. Warunkiem jednak lokalizacja w jednym z krajów, w których dostępna jest funkcja wyszukiwania internetowego. Kontrola kraju jest jednorazowa. Aby ponownie sprawdzić kraj w smartfonie, należy przejść do [Ustawienia][Connected][Kraj aktywacji].

  • W KTÓRYCH KRAJACH DOSTĘPNA JEST FUNKCJA WYSZUKIWANIA INTERNETOWEGO?

    Wyszukiwanie internetowe dostępne jest w następujących krajach: Austria, Belgia, Dania, Francja, Hiszpania, Holandia, Kanada, Niemcy, Rosja, Szwecja, USA, Wielka Brytania i Włochy.

  • KIEDY WYSZUKUJĘ CIEKAWE MIEJSCA W MOJEJ AKTUALNEJ LOKALIZACJI, OTRZYMUJĘ WYNIKI, KTÓRE SĄ DALEKO OD MIEJSCA, W KTÓRYM PRZEBYWAM.

    Aby uzyskiwać wyniki najbliżej aktualnego miejsca przebywania, należy sprawdzić, czy usługi lokalizacyjne w smartfonie są uruchomione globalnie wraz z obsługą aplikacji MINI Connected. Oba ustawienia są dostępne w [Ustawienia][Usługi lokalizacyjne] w smartfonie.