Nasze narzędzie do zarządzania zgodami użytkownika na korzystanie z plików cookie jest tymczasowo offline. Z tego powodu niektóre funkcje wymagające zgody użytkownika mogą nie być dostępne.
CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA.
Masz jakieś wątpliwości albo pytania? Z przyjemnością na nie odpowiemy. Tutaj znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania.
- Ogólne
-
Jakie wymogi muszą być spełnione, aby korzystać z funkcji MINI Connected?
-
W KTÓRYCH MODELACH MINI MOŻNA KORZYSTAĆ Z FUNKCJI MINI CONNECTED?
-
CZY MOGĘ DOPOSAŻYĆ SWOJE MINI W MINI CONNECTED?
-
KTÓRE SMARTFONY SĄ OBSŁUGIWANE PRZEZ MINI CONNECTED?
-
GDZIE MOGĘ UZYSKAĆ POMOC W RAZIE PROBLEMÓW Z PORTEM USB W MOIM SMARTFONIE?
- Obsługa
-
DLACZEGO MUSZĘ WYRAZIĆ ZGODĘ NA WYKORZYSTANIE DANYCH O MOJEJ LOKALIZACJI?
-
DLACZEGO MUSZĘ ZAŁOŻYĆ KONTO, ABY KORZYSTAĆ Z MINI CONNECTED?
-
JAK ZRESETOWAĆ HASŁO W MINI CONNECTED?
-
GDZIE MOGĘ UZYSKAĆ AKTUALIZACJĘ MOJEJ APLIKACJI MINI CONNECTED?
-
W JAKI SPOSÓB MOGĘ ZAKTUALIZOWAĆ OPROGRAMOWANIE W MOIM SAMOCHODZIE?
-
DLACZEGO PODCZAS KORZYSTANIA Z APLIKACJI INTERNETOWYCH, A ZWŁASZCZA Z RADIO, POŁĄCZENIA PRZYCHODZĄCE SĄ PRZEKIEROWYWANE NA POCZTĘ GŁOSOWĄ?
-
NIE POTRAFIĘ WEJŚĆ DO MENU MINI CONNECTED.
-
NIE POTRAFIĘ ZNALEŹĆ ŻADNYCH FUNKCJI MINI CONNECTED W SWOIM MINI.
-
NIE MOGĘ ZNALEŹĆ ŻADNYCH FUNKCJI MINI CONNECTED, CHOĆ SMARTFON JEST PODŁĄCZONY DO MINI I URUCHOMIONA JEST APLIKACJA MINI CONNECTED.
-
NIE DZIAŁA ŻADNA Z APLIKACJI INTERNETOWYCH MINI CONNECTED ANI MINI CONNECTED XL.
-
CZASEM ZDARZA SIĘ, ŻE GDY JESTEM W TRASIE, APLIKACJE INTERNETOWE MINI CONNECTED SĄ OGRANICZONE LUB CAŁKOWICIE NIEDOSTĘPNE.
-
CO ZROBIĆ, JEŚLI NIE DZIAŁAJĄ ŻADNE FUNKCJE AUDIO W MINI CONNECTED?
- Wyszukiwanie internetowe
-
JAKIE WYMOGI MUSZĄ BYĆ SPEŁNIONE, ABY URUCHOMIĆ WYSZUKIWANIE INTERNETOWE?
-
W KTÓRYCH KRAJACH DOSTĘPNA JEST FUNKCJA WYSZUKIWANIA INTERNETOWEGO?
-
KIEDY WYSZUKUJĘ CIEKAWE MIEJSCA W MOJEJ AKTUALNEJ LOKALIZACJI, OTRZYMUJĘ WYNIKI, KTÓRE SĄ DALEKO OD MIEJSCA, W KTÓRYM PRZEBYWAM.