Pomoc drogowa. MINI Assistance (MINI Mobile Care): Twój sprawdzony towarzysz podróży.

MINI Breakdown Assistance

Kłopoty w trasie? Jesteśmy do dyspozycji.

Za kierownicą swojego MINI nigdy nie jesteś sam(a). W mało prawdopodobnym przypadku awarii na drodze wystarczy jeden telefon, aby uzyskać szybką i profesjonalną poradę. Jeżeli niemożliwa jest naprawa MINI na miejscu, samochód zostanie odholowany do wybranego serwisu MINI, gdzie serwisanci szybko przywrócą go do pierwotnego stanu.

MINI Assistance (MINI Mobile Care): Twój sprawdzony towarzysz podróży.

MINI Assistance (MINI Mobile Care) – infolinia: +48 22 503 93 31

Awaria w trasie?

  • Wyłącz silnik. Włącz światła awaryjne D35 i ustaw trójkąt ostrzegawczy.
  • Zadbaj o swoją widoczność.
  • Zadzwoń pod numer MINI Assistance (MINI Mobile Care): +48 22 503 93 31.
  • Wymień dane kontaktowe z innymi uczestnikami zdarzenia.
  • Nie martw się. Najważniejsze, że z Tobą wszystko w porządku – a my zajmiemy się Twoim MINI.
MINI Technicians. MINI Breakdown Hotline
3-drzwiowe MINI Hatch. Pomoc drogowa MINI
Bezpłatnie, praktycznie w dowolnym miejscu na świecie.
  • Telefoniczne porady ekspertów technicznych MINI.
  • Pomoc drogowa przez całą dobę.
  • Transport lub odholowanie samochodu do najbliższego centrum serwisowego MINI.
  • Usługa dostępna dla każdej osoby kierującej MINI, nawet jeśli nie jest to właściciel.
MINI Mobile Care.
MINI Mobile Care. Gwarantowana kontynuacja podróży.

MINI Mobile Care jest dodatkową bezpłatną gwarancją dostępną dla kierowców MINI w Europie. Obejmuje zestaw usług, dzięki którym możesz kontynuować podróż do punktu docelowego nawet w razie awarii. W tym przypadku przysługuje Ci jedno z trzech świadczeń:

  • Zwrot kosztów przejazdu taksówką do kwoty 65 €.
  • Opłacenie kosztów hotelu, gdy odległość od domu przekracza 50 km (maks. cztery noclegi w hotelu 4-gwiazdkowym).
  • Pokrycie kosztów za samochód zastępczy: w kraju do maks. 3 dni roboczych plus weekend, za granicą do maks. 5 dni roboczych plus weekend.
MINI Breakdown Assistance

Łączna kwota pokrywanych wydatków wynosi 500 €.

Chcemy zapewnić Ci mobilność bez najmniejszych zakłóceń. Dlatego właśnie w ramach gwarancji przewidzieliśmy dodatkowe usługi do całkowitej kwoty 500,00 € na awarię.

 

KONTYNUACJA PODRÓŻY LUB POWRÓT DO DOMU KOLEJĄ LUB SAMOLOTEM.

 

W razie potrzeby opłacimy koszt biletu kolejowego lub lotniczego do punktu docelowego lub z powrotem do domu, do wymienionej powyżej maksymalnej kwoty.

 

ODBIÓR I TRANSPORT TWOJEGO MINI, JEŚLI AWARIA WYDARZYŁA SIĘ PONAD 100 KM OD DOMU***

 

W razie konieczności transportu samochodu pokrywamy koszty do kwoty 500 €. Przy zastrzeżeniu, że naprawa Twojego MINI trwa dłużej niż trzy dni robocze od chwili dostarczenia auta do punktu serwisowego, a odległość od miejsca zamieszkania do miejsca zdarzenia przekracza 100 km. Jeśli awaria zdarzy się za granicą, skontaktujemy Cię z wybranym profesjonalnym partnerem MINI, który sprowadzi Twoje auto do kraju w ciągu kolejnych 10 dni roboczych (transport zbiorczy).

  • Informacje dodatkowe
  • Informacje dodatkowe

    Tutaj dowiesz się więcej o pomocy drogowej MINI oraz ogólnych warunkach bezpłatnego pakietu pomocy w razie awarii i wypadku. 

    Informacje dodatkowe
    Tutaj dowiesz się więcej o pomocy drogowej MINI oraz ogólnych warunkach bezpłatnego pakietu pomocy w razie awarii i wypadku. 

     

    Co robić w razie awarii.
    W razie awarii należy przede wszystkim zadzwonić pod numer infolinii awaryjnej MINI.
    Infolinia krajowa: +48 22 503 93 31

    Należy podać szczegółowe informacje o pojeździe, precyzyjną lokalizację, przyczynę i skutki awarii (jeśli są znane) oraz numer telefonu kontaktowego. MINI zajmie się resztą. 
    Zwrot kosztów.
    Zwracamy wyłącznie koszty, które zostały uprzednio uzgodnione w ramach MINI Assistance (MINI Mobile Care).
    W większości przypadków koszty usług MINI Mobile Care są opłacane bezpośrednio przez nas. W przypadku konieczności samodzielnego opłacenia kosztów zobowiązujemy się do ich niezwłocznego zwrotu. W tym celu potrzebujemy oryginały rachunków lub faktur za daną usługę (np. od firmy świadczącej usługi holownicze) wraz z kopią faktury za naprawę.

    Koszty nie podlegające zwrotowi
    - Koszty, które wystąpiłyby również w normalnych okolicznościach, np. koszty paliwa, płatności za przejazdy drogowe itp.
    - Dodatkowe koszty hotelu, np. posiłków i minibaru.
    - Koszty lub straty wynikające bezpośrednio lub pośrednio z zaistniałej awarii, np. utrata zarobku, opłaty rezygnacyjne, brak możliwości uczestnictwa w spotkaniach lub imprezach (np. niewykorzystane bilety).
    - Koszty napraw i koszty części zamiennych i uzupełnień płynów.

    Definicja awarii.
    Awaria to niesprawność samochodu, która uniemożliwia kontynuowanie podróży. 

     

     

    Prawo do korzystania z usług MINI Mobile Care.
    Usługi w ramach MINI Mobile Care mogą być realizowane przy zastrzeżeniu, że awaria nie została spowodowana przez kierowcę ani czynniki zewnętrzne. Wyjątek: w razie przebicia opony świadczymy usługi, których zakres jest opisany powyżej.

    Usługi MINI Mobile Care nie obejmują:
    - planowego serwisu, akcji serwisowych ani innych procedur technicznych.
    - wypadków, kradzieży, aktów wandalizmu ani szkód powstałych w ich wyniku
    - uszkodzeń powstałych na skutek umyślnego działania lub zaniedbania
    - uszkodzeń powstałych podczas imprez motoryzacyjnych lub przygotowań do imprez motoryzacyjnych, w których celem jest osiągnięcie jak najwyższej prędkości
    - szkód powstałych na skutek montażu części, które nie mają aprobaty producenta lub modyfikacji przeprowadzonych w sposób, który nie jest zatwierdzony przez producenta

*** Warunki: czas naprawy liczony od przyjazdu do stacji serwisowej aż do szacowanego terminu zakończenia naprawy przekracza trzy dni robocze. Dodatkowo odległość między miejscem zamieszkania a miejscem awarii musi wynosić więcej niż 100 km. Sprowadzenie pojazdu z zagranicy może trwać do ok. 10 dni roboczych (transport zbiorczy).