Obsługa posprzedażna MINI – wypadki i awarie – ikona – gwarancja

NASZA GWARANCJA. TWOJA PEWNOŚĆ.

Obsługa posprzedażna MINI – wypadki i awarie – insured warranty

PEWNOŚĆ GWARANCJI.

MINI oferuje maksymalną jakość wykonania. Kupując nowe MINI, nabywasz wyjątkowy pojazd opracowany i wyprodukowany zgodnie z najwyższymi standardami jakości. Nasza 2-letnia gwarancja bez limitu kilometrów to nasza obietnica, że Twoje MINI będzie dawać Ci frajdę bez względu na to, dokąd zaprowadzi Cię podróż. Naprawimy i wymienimy wszelkie nieprzewidziane wady produkcyjne przez cały okres obowiązywania gwarancji, bez żadnych kosztów.

Co więcej, nasza gwarancja obejmuje 2-letnią pomoc drogową i usługę MINI Emergency Service na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń we wszystkich nowych pojazdach. Ten kompleksowy pakiet usług wykracza poza ustawowe wymogi. Wszystkie szczegóły gwarancji MINI zostały podsumowane w wytycznych.

Twoje korzyści.

  • Wybrane usługi MINI zapewniające sprawdzone standardy bezpieczeństwa i utrzymanie wartości odsprzedaży
  • Wybór Autoryzowanego Partnera Serwisowego MINI
  • Stosowanie tylko oryginalnych części MINI
  • Specjalistyczny sprzęt naprawczy MINI i technologie warsztatowe
  • Wykwalifikowani technicy MINI pracujący zgodnie z najwyższymi standardami jakości
  • Przyjazne dla środowiska usuwanie i recykling wymienianych części

NAJCZĘSTSZE PYTANIA DOTYCZĄCE GWARANCJI MINI.

Na nowe pojazdy MINI obowiązuje dwuletnia gwarancja. Wszystkie oryginalne części MINI są także standardowo objęte gwarancją.

Wszystkie nowe samochody MINI zarejestrowane od 1 stycznia 2004 r. są objęte 12-letnią gwarancją na perforację spowodowaną rdzą. Gwarancja nie obejmuje korozji spowodowanej zaniedbaniem, uszkodzeniem w wyniku wypadku, odpryskami na skutek uderzenia kamieniem lub innymi czynnikami zewnętrznymi. Gwarancja nie obejmuje części, paneli lub materiałów, które nie zostały zatwierdzone przez MINI.

Akcja serwisowa to działanie mające na celu usunięcie potencjalnych wad produktów. Akcja serwisowa MINI może obejmować pojazdy lub podzespoły, akcesoria i części. Akcja jest ukierunkowana na określony okres produkcji, który został zidentyfikowany jako wymagający sprawdzenia. Zawsze staramy się wyjaśnić, dlaczego przeprowadzamy akcję serwisową, gdy kontaktujemy się z właścicielami.

MINI działa zgodnie z ogólnymi przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa produktów. Właściciele samochodów podlegających akcji serwisowej mają obowiązek dopilnować, aby została ona wykonana w najszybszym możliwym terminie.

MINI pokrywa koszty wszelkich kampanii serwisowych i wycofań ze względów bezpieczeństwa.
 

Tak. MINI pokryje koszty wymiany części objętej akcją, pod warunkiem, że ewentualne wcześniejsze naprawy wykonane zostały u wykwalifikowanego mechanika przy użyciu oryginalnych części MINI.