Nasze narzędzie do zarządzania zgodami użytkownika na korzystanie z plików cookie jest tymczasowo offline. Z tego powodu niektóre funkcje wymagające zgody użytkownika mogą nie być dostępne.
Oświadczenie o dostępności.
BMW Vertriebs GmbH spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Oddział w Polsce, z siedzibą w Warszawie, przy ul. Wołoskiej 22a, 02-675, Warszawa („BMW Polska”, numer KRS: 0000363068) (zwana dalej „MINI”) tworzy swoją stronę internetową w taki sposób, aby była dostępna zgodnie z Ustawą z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze. Niniejsze oświadczenie o dostępności odnosi się do strony internetowej www.mini.com.pl.
W szczególności Ustawa z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze zobowiązuje dostawców usług między innymi do projektowania usług e-commerce w taki sposób, aby były dostępne i użyteczne dla osób niepełnosprawnych w standardowy sposób, bez szczególnych trudności i zasadniczo bez pomocy z zewnątrz. Wymagania te określono w sposób bardziej szczegółowy w ustawie z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze, zgodnie z którą zawsze należy stosować najnowocześniejsze technologie. Oprócz wymagań technicznych przepisy prawne zobowiązują dostawców usług do udostępniania określonych informacji w przystępnej formie.
Ogólny opis usługi oraz opisy i objaśnienia niezbędne do zrozumienia działania usługi.
MINI oferuje na swojej stronie internetowej różne usługi e-commerce (zwane dalej „usługami”), które umożliwiają klientom zakup produktów i usług online. Dostępne usługi zostały opisane poniżej.
Treści online, które nie są częścią opisanych usług, mogą (jeszcze) nie być w pełni dostępne.
Zamawianie pojazdów online.
Zamawianie pojazdu online rozpoczyna się na stronie internetowej www.mini.com.pl .W zależności od dostępności do wyboru są różne możliwości zamawiania pojazdów:
- Zakup
Klienci mogą kupować pojazdy od MINI i od Partnerów MINI online za pośrednictwem strony internetowej oraz zlecać ich dostawę Partnerom MINI.
- MINI Leasing
Klienci mogą korzystać z usługi MINI Leasing lub MINI Comfort Lease, oferowanej przez BMW Financial Services Polska sp. z o.o. (zwana dalej „MINI Financial Services”) bez konieczności zakupu pojazdu po okresie leasingu. Wysokość raty zależy od ceny pojazdu oraz uzgodnionego okresu, opłaty wstępnej i przebiegu bądź wartości końcowej. Czas trwania umowy wynosi od 24 do 48 miesięcy. Umową leasingu mogą być również objęte dodatkowe usługi i akcesoria, takie jak ubezpieczenia, pakiety serwisowe, dodatkowe akcesoria oferowane przez MINI lub Partnerów MINI.
MINI Financial Services może zażądać dodatkowych zabezpieczeń do umowy leasingu. MINI Financial Services pozostaje właścicielem pojazdu, natomiast klienci, jako użytkownicy pojazdu, są odpowiedzialni za ubezpieczenie, serwisowanie i naprawy pojazdu.
Umowy nie można rozwiązać w zwykłym trybie w trakcie okresu leasingu objętego umową. Prawo do nadzwyczajnego rozwiązania umowy pozostaje nienaruszone.
Na koniec okresu obowiązywania umowy pojazd można wykupić lub zwrócić do Partnera MINI. W przypadku zwrotu, pojazd należy zwrócić w stanie odpowiadającym jego wiekowi i z określonym w umowie przebiegiem. Pojazd musi być wolny od uszkodzeń i wad, zdatny do jazdy i zapewniać bezpieczne użytkowanie. Normalne ślady zużycia nie są uznawane za uszkodzenia. W rozliczeniu końcowym uwzględnia się ewentualne uszkodzenia oraz przekroczenie limitu kilometrów. Może to skutkować dodatkowymi kosztami po stronie klientów.
- Prośba o kontakt
Klienci mogą prosić Partnerów MINI o kontakt, podając swoje dane osobowe.
- Odkup
Klienci mogą wyrazić chęć odkupu ich pojazdu przez uczestniczących w programie Partnerów i otrzymać niewiążącą wycenę swojego pojazdu, wprowadzając dane osobowe i dane pojazdu.
Dostęp do tych opcji można uzyskać na różne sposoby:
1. Wyszukiwarka pojazdów Nowych lub Młodych Używanych lub Wyszukiwarka Pojazdów Używanych. Klienci mogą wyszukiwać samochody nowe oraz młode używane lub samochody używane w określonych konfiguracjach. Po wybraniu pojazdu mogą go zakupić, wziąć w leasing, skorzystać z innych opcji finansowania lub, w zależności od dostępności, poprosić o kontakt. Ponadto mogą przeglądać podobne pojazdy i/lub dodać pojazd do swojej listy życzeń.
2. Indywidualna konfiguracja pojazdu w Konfiguratorze. Po wybraniu pojazdu w wersji podstawowej klienci w oparciu o niego mogą przejść do indywidualnej konfiguracji. Mogą go zakupić, wziąć w leasing, skorzystać z innych opcji finansowania lub poprosić o kontakt w sprawie skonfigurowanego pojazdu. Ponadto mogą zapisać swoją konfigurację, wyświetlić podsumowanie i wyświetlić pojazdy podobne do skonfigurowanego.
Decyzja o zakupie, leasingu lub finansowaniu jest podejmowana po wybraniu pojazdu w ramach procesu zakupu.
W przypadku leasingu MINI Financial Services,po zakończeniu procesu zakupu należy złożyć wniosek o finansowanie za pośrednictwem Partnera MINI.
Podczas dokonywania zakupu klienci mogą wyrazić chęć pozostawienia swojego pojazdu w rozliczeniu za pośrednictwem uczestniczących w programie Partnerów i otrzymać jego niewiążącą wycenę, wprowadzając swoje dane osobowe i dane pojazdu.
Aby zamówić pojazd, wymagane jest konto użytkownika MINI (MINI ID).
MINI Connected.
Usługi cyfrowe do swojego pojazdu klienci znajdą w Sklepie MINI Online dla MINI Connected. Mogą dodawać usługi do już posiadanego pojazdu i kupować je online. Oferowane usługi zależą od pojazdu klienta i mogą się różnić. Wymagane jest konto MINI ID, a pojazd musi być powiązany z kontem MINI ID.
Wyposażenie dodatkowe i usługi.
W Sklepie MINI Online oferującym wyposażenie dodatkowe klienci mogą znaleźć odpowiednie oryginalne wyposażenie dodatkowe MINI. Wyposażenie dodatkowe do pojazdów klienci mogą wyszukiwać w różnych kategoriach produktów i kupować online.
Oprócz pojazdu klienci mogą również wybierać części i wyposażenie dodatkowe online za pośrednictwem strony internetowej w Wyszukiwarce pojazdów Nowych lub Młodych Używanych lub w Konfiguratorze w zależności od dostępności. W zależności od dostępności oprócz pojazdu klienci mogą również wybierać pakiety serwisowe i konserwacyjne do pojazdu online za pośrednictwem strony internetowej, korzystając z Wyszukiwarki pojazdów Nowych lub Młodych Używanych lub Konfiguratora.
Lifestyle.
W Sklepie MINI Online oferującym artykuły Lifestyle klienci znajdą kolekcje i wyposażenie dodatkowe. Mogą wyszukiwać i kupować produkty online w różnych kategoriach produktów przy użyciu filtrów.
Uzgadnianie terminu online.
Klienci mogą uzgadniać termin przeglądu u Partnera MINI, korzystając z funkcji umawiania terminu online wybierając żądane, indywidualne usługi dla już posiadanego pojazdu i umawiając się na wizytę. Wymagane jest konto MINI ID, a pojazd musi być powiązany z kontem MINI ID.
Jazda próbna.
Klienci mogą rezerwować jazdę próbną samochodem z wybranej serii modelowej za pomocą opcji Umów jazdę próbną, wprowadzając dane osobowe i wybierając odpowiednią datę i godzinę, a także Partnera MINI, do którego chcieliby się udać na tę jazdę próbną. Aby zarezerwować jazdę próbną, jest wymagane konto MINI ID.
Zgodność z wymaganiami w zakresie dostępności.
MINI dokłada wszelkich starań, aby jej strona internetowa była dostępna na różne sposoby i przygotowana do korzystania z technologii asystujących. W tym celu tworzenie stron internetowych jest zgodne z normami technicznymi europejskiej normy EN 301 549 oraz kryteriami sukcesu Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.1, o których mowa w tej normie, na poziomach zgodności A i AA.
Odpowiednie podstrony strony internetowej również zawierają informacje wymagane zgodnie z ustawą z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze w przystępnej formie.
Odpowiedzialny organ nadzoru rynku.
Zgodnie z ustawą o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze, głównym organem nadzoru nad stronami internetowymi, w tym sklepami internetowymi, jest minister właściwy do spraw informatyzacji. Ponadto, każdy może złożyć Prezesowi Zarządu PFRON (Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych) zawiadomienie o niespełnianiu przez produkt albo usługę wymagań dostępności.
Informacja zwrotna i kontakt.
Wszystkie problemy z dostępnością tej strony internetowej można zgłosić na adres mailowy: info.mini.pl@mini.com lub telefonicznie: +48 885 69 64 64.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej MINI lub jej elementów.
Zgłaszający powinien podać następujące dane i informacje:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla zgłaszającego możliwy do zaakceptowania.
MINI odpowie na zgłoszenie w terminie 30 dni od dnia otrzymania skargi.
W przypadku gdy sprawa będzie wymagać wyjaśnienia z uwagi na jej skomplikowany charakter MINI poinformuje o tym zgłaszającego i udzieli odpowiedzi w terminie nie dłuższym niż 60 dni od dnia otrzymania skarg
Aktualizacja oświadczenia.
Niniejsze oświadczenie o dostępności zostało zaktualizowane w dniu 28.06.2025 roku.