Jeśli nie możesz rozpocząć sesji ładowania, wykonaj poniższe czynności:
Za pomocą aplikacji MINI sprawdź odpowiednio wcześniej, czy dane miejsce ładowania jest dostępne i czynne.
W przypadku uwierzytelniania za pomocą aplikacji MINI najpierw sprawdź, czy dana stacja ładowania obsługuje uwierzytelnianie za pomocą aplikacji lub kodu QR. Można to sprawdzić, klikając żądaną stację ładowania w aplikacji. Jeśli obsługuje, zamiast skanowania kodu QR umieszczonego na stacji ładowania, zaleca się skorzystanie z przycisku "Start" w aplikacji.
W przypadku problemów technicznych lub fizycznych w pierwszej kolejności skontaktuj się z operatorem miejsca ładowania. Namiary na infolinię serwisową operatora znajdziesz na stacji ładowania.
Jeśli problem nie ustępuje, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. W przypadku konkretnych problemów z sesją MINI Charging lub pytań dotyczących umowy, faktur lub płatności związanych z MINI Charging skontaktuj się z zespołem MINI Charging, korzystając z poniższych danych: Tel.: +48 22 152 10 19 (od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00–20:00) E-mail:pl@mini-charging.com.
Aby uzyskać więcej informacji na temat MINI Charging, odwiedź stronę www.mini-charging.com