Nasze narzędzie do zarządzania zgodami użytkownika na korzystanie z plików cookie jest tymczasowo offline. Z tego powodu niektóre funkcje wymagające zgody użytkownika mogą nie być dostępne.
Instrukcja zwrotu pojazdu MINI i Wizualizator uszkodzeń MINI.
Z NAMI TO NIC TRUDNEGO! KILKA WSKAZÓWEK, KTÓRE UMOŻLIWIĄ BEZPROBLEMOWY ZWROT TWOJEGO MINI.
Jeśli zdecydujesz się zwrócić swoje MINI, pomożemy Ci doprowadzić je do jak najlepszego stanu i sprawimy, że proces ten będzie łatwy i prosty. Mamy jasne i uczciwe wytyczne i podsumowaliśmy kluczowe punkty, dzięki którym wszystko przebiegnie sprawnie. Aby uniknąć niespodzianek, podajemy również przykłady tego, co uważamy za zwykłe zużycie oraz za uszkodzenia, za które może być wymagana opłata.
OPCJE NA KONIEC UMOWY.
WYBIERZ NOWE MINI.
Skorzystaj ze sprawdzonego rozwiązania. Poczuj dreszczyk emocji i wybierz całkiem nowe MINI. Po prostu poinformuj swojego Partnera MINI, że decydujesz się na nowe MINI. Zwróć swoje aktualne MINI zgodnie z obowiązującą listą kontrolną. Skonfiguruj nowe MINI według indywidualnych potrzeb. Twój Partner MINI przygotuje dla Ciebie nową umowę leasingową i nowy samochód.
ZWROT MINI.
Być może masz inne plany. W takim przypadku możesz po prostu zwrócić MINI do swojego Partnera MINI.
Procedura zwrotu MINI jest bardzo prosta. Otrzymasz listę kontrolną z kompletem wskazówek, dzięki którym proces zwrotu MINI odbędzie się bez żadnych problemów. Aby proces przebiegł w pełni sprawnie, zalecamy wykonanie dodatkowego przeglądu przez podmiot zewnętrzny. Dzięki temu uzyskasz pewność, że MINI jest w doskonałej kondycji.
ZATRZYMAJ SWOJE MINI.
Uwielbiasz swoje MINI i chcesz je zatrzymać. Możemy pomóc z refinansowaniem. W tym przypadku masz dwie opcje do wyboru. Możesz dokonać bezpośredniej spłaty pozostałej kwoty. Chętnie przedstawimy Ci również ofertę refinansowania. W ramach drugiej opcji otrzymasz kolejną umowę z uwzględnieniem pozostałej kwoty – a na koniec umowy MINI przejdzie na Twoją własność. Niezależnie od wybranego rozwiązania ostatecznie MINI przejdzie na Twoją własność.
ZWROT TWOJEGO MINI? Z NAMI TO NIC TRUDNEGO!
Jeśli zdecydujesz się zwrócić swoje MINI, pomożemy Ci doprowadzić je do jak najlepszego stanu i sprawimy, że proces ten będzie łatwy i prosty. Przekazujemy poniżej jasne i precyzyjne wytyczne, w jaki sposób sprawnie zwrócić samochód. Aby uniknąć niespodzianek, podajemy również przykłady tego, co uważamy za zwykłe zużycie oraz za uszkodzenia, za które może być wymagana opłata.
JAKIE SĄ AKCEPTOWALNE ŚLADY UŻYTKOWANIA?
Są to lekkie oznaki normalnego użytkowania, które nie wpływają negatywnie na ogólny wygląd pojazdu.
JAKIE SĄ NIEAKCEPTOWALNE ŚLADY UŻYTKOWANIA?
Uszkodzenia, które nie powstały w wyniku normalnej eksploatacji pojazdu i mają negatywny wpływ na ogólny wygląd pojazdu i/lub wpływają na jego możliwości techniczne. Za wszelkie uszkodzenia zmniejszające wartość pojazdu będą pobierane opłaty.
WIZUALIZATOR USZKODZEŃ ZEWNĘTRZNYCH.
Nasz wizualizator uszkodzeń pomoże Ci ocenić, czy uszkodzenia zewnętrzne w Twoim samochodzie sąakceptowalne i nie pobierzemy za nie opłaty. Wystarczy kliknąć na odpowiednie punkty poniżej, aby zobaczyć kategorie uszkodzeń i odpowiadające im kryteria.
WIZUALIZATOR USZKODZEŃ WNĘTRZA.
Nasz prosty w użyciu wizualizator uszkodzeń daje Ci pojęcie o akceptowalnych lub nieakceptowanych uszkodzeniach wnętrza, za które mogą być naliczone dodatkowe opłaty. Wystarczy kliknąć odpowiednie punkty poniżej, aby zobaczyć kategorie i odpowiadające im kryteria.
PRZEWODNIK PO ZWROCIE MINI W LEASINGU.
KROK 1.
MINI POLECA. BEZPŁATNA INSPEKCJA WSTĘPNA.
Skorzystaj z bezpłatnej inspekcji wstępnej. Aby określić aktualny stan pojazdu, wystarczy umówić się na spotkanie z Partnerem MINI na 4-6 tygodni przed końcem umowy. Otrzymasz jasną informację o naprawach, serwisowaniu i pracach konserwacyjnych wymaganych jeszcze przed ostatecznym zwrotem.
KROK 2.
NAPRAWA DUŻYCH USZKODZEŃ – TAK DLA PEWNOŚCI.
Nie oczekujemy, że w momencie zwrotu Twoje MINI będzie w idealnym stanie, ale jeśli wystąpią jakiekolwiek uszkodzenia wykraczające poza normalne zużycie, mogą być naliczone opłaty*. Po przeglądzie otrzymasz raport o stanie pojazdu z wyszczególnieniem wszelkich stwierdzonych uszkodzeń. Znajdą się w nim również zalecenia dotyczące napraw. Jeśli pojazd wymaga jakichkolwiek prac, należy skontaktować się z Partnerem MINI i firmą ubezpieczeniową, aby naprawić uszkodzenia przed zakończeniem umowy.
KROK 3.
BEZPROBLEMOWY ZWROT POJAZDU.
Wystarczy skontaktować się z Partnerem MINI, aby zaplanować ostateczną inspekcję i zwrot pojazdu. Prosimy zapewnić, aby samochód był w stanie zgodnym z umową, czysty wewnątrz i na zewnątrz oraz miał minimum ćwierć baku paliwa lub odpowiednio naładowany akumulator. Podczas inspekcji zostanie również odnotowany ostateczny przebieg w stosunku do limitu kilometrów (jeśli taki istnieje) na Twojej umowie.
LISTA KONTROLNA ZWROTU.
Oto przydatna lista kontrolna, która pozwoli Ci zorientować się, czego potrzebujesz, aby uniknąć niespodziewanych opłat przy zwrocie MINI. Upewnij się, że masz następujące elementy:
WSZYSTKIE KLUCZYKI POJAZDU.
WSZYSTKIE DOKUMENTY POJAZDU.
OPONY LETNIE W ORYGINALNYM ROZMIARZE I DOSTARCZONE OBRĘCZE KÓŁ.
CAŁE DOSTARCZONE WYPOSAŻENIE I AKCESORIA POJAZDU.
* Uwaga, za wszelkie braki w wyposażeniu będą naliczone opłaty. Wszelkie dokumenty, części zamienne i inne elementy zwrócone po rozliczeniu nie zostaną już uwzględniane. Usuń wszystkie dane osobowe z systemu nawigacji, audio i rozrywki pojazdu oraz nie pozostawiaj w pojeździe żadnych wartościowych przedmiotów.
ZAWSZE DO USŁUG.
CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA.
W przypadku pytań dotyczących aktualnej umowy prosimy o kontakt:
e-mail: kontakt-fs@bmw.pl
tel.: +48 885 269 269