Nasze narzędzie do zarządzania zgodami użytkownika na korzystanie z plików cookie jest tymczasowo offline. Z tego powodu niektóre funkcje wymagające zgody użytkownika mogą nie być dostępne.

INFORMACJE NA TEMAT WEZWAŃ TECHNICZNYCH DOTYCZĄCYCH PRODUKTÓW MINI.
Ulepszenia serii lub wezwania do serwisu to środki wynikające z odstępstw projektowych lub produkcyjnych, które mogą wpływać na bezpieczeństwo eksploatacji lub jakość pojazdu. Oczywiście poczuwamy się do odpowiedzialności za jakość i bezpieczeństwo naszych produktów.
W związku z tym uruchomiliśmy funkcję wyszukiwania. Za jej pomocą możesz samodzielnie sprawdzić, czy Twój pojazd jest objęty takim środkiem. W takim wypadku partner MINI w dowolnym momencie chętnie Ci pomoże; nie poniesiesz za to żadnych kosztów.
PYTANIA I ODPOWIEDZI.
Co to jest VIN?
Każdy pojazd ma unikatowy numer identyfikacyjny pojazdu (VIN) składający się z 17 znaków alfanumerycznych.
Gdzie znajdę 17-cyfrowy VIN mojego pojazdu?
1. W samochodzie:
- na desce rozdzielczej
- na ramie drzwi
- w komorze silnika
- przy kole zapasowym (jeżeli jest)
2. W homologacji
3. W dowodzie rejestracyjnym
4. W dokumentach ubezpieczenia
Kto ponosi koszty usługi/naprawy?
Wszelkie koszty działań technicznych lub wezwań
związanych z bezpieczeństwem ponosi MINI.
Jeśli Twój pojazd jest objęty kampanią techniczną lub wezwaniem
technicznym, możesz umówić się tutaj na wizytę online lub poszukać partnera serwisowego MINI w pobliżu.
W razie pytań skontaktuj się z partnerem serwisowym MINI lub z naszym działem obsługi klienta MINI pod numerem:
0800 21 55 55 (w Niemczech)