MINI Covid-19 informacja

MINI kieruje się Waszym dobrem.

Ostatnia aktualizacja: 24.03.2020

Drodzy Klienci,

Wiemy, że w obecnej wyjątkowej sytuacji istnieją ważniejsze tematy niż motoryzacja. Dla MINI zdrowie pracowników, partnerów i Was – naszych Klientów – to kwestia priorytetowa. Dlatego wdrożyliśmy szereg środków zaradczych oraz przygotowawczych, solidarnie dbając o Wasze i wspólne bezpieczeństwo.

Jednocześnie chcemy Was zapewnić, że jesteśmy nadal do Waszej dyspozycji. Nasze salony i serwisy pozostają otwarte, przy zachowaniu dodatkowych środków sanitarnych i bezpieczeństwa. Aby ułatwić Wam przestrzeganie zalecanego minimalizowania kontaktów, wprowadzamy także szereg dodatkowych rozwiązań komunikacji online i zdalnej.

W tych trudnych chwilach wciąż służymy Wam tak, jak potrafimy najlepiej. Mamy nadzieję, że MINI dostarcza Wam frajdy każdego dnia, nawet w tych wyjątkowych okolicznościach.

Bądźcie bezpieczni.

Wasz zespół MINI Polska

NOWE ZASADY FUNKCJONOWANIA SALONÓW I SERWISÓW MINI.

Covid-19

Godziny otwarcia
Salony oraz serwisy są nadal otwarte, jednak dla bezpieczeństwa nas wszystkich zachęcamy do kontaktu zdalnego. Część pracowników będzie pracowało w trybie „mobilnego biura”. Jesteśmy w pełni dostępni dla Państwa online – zachęcamy do kontaktu poprzez mail, telefon czy wybrany komunikator. Dodatkowo informujemy, że istnieje możliwość skonfigurowania wymarzonego MINI w konfiguratorze online lub zapytania o ofertę online.

Jazda próbna
Zachęcamy do ograniczenia poruszania się i pozostania w domu. Jeśli jednak jazda testowa okaże się niezbędna, dla Państwa wygody i bezpieczeństwa, wprowadziliśmy następujące rozwiązania:

  • u wybranych dealerów istnieje możliwość odbycia jazdy testowej bez obecności przedstawiciela Dealera lub zamówienia usług door-to-door
  • dezynfekcja wnętrza samochodów demonstracyjnych
  • po każdej jeździe testowej samochody będą dezynfekowane ze szczególnym uwzględnieniem powierzchni często używanych

Prezentacja wybranego modelu MINI
Prezentacja modelu może odbyć się również zdalnie za pomocą dostępnych komunikatorów. Twój salon MINI ustali z Tobą dogodne narzędzie. Zapytanie o prezentację możesz umówić bezpośrednio z wybranym Salonem MINI.

Oferta na zakup nowego / używanego MINI
Doradcy handlowi będą dostępni w salonie oraz w trybie zdalnym. Prezentacja wybranego modelu i omówienie oferty może odbyć się również zdalnie w postaci dwustronnej komunikacji wideo za pomocą dostępnych komunikatorów. Zapytanie o ofertę możesz przesłać za pomocą formularza lub umówić bezpośrednio z wybranym Salonem MINI.

MINI Service
Teraz możesz zdalnie zlecić przeprowadzenie wszelkich niezbędnych napraw i czynności serwisowych, obejrzeć ich postęp na przysłanym filmie oraz zdecydować o zakresie i kosztach prac.

  • Umówienie wizyty online
  • Dzięki usłudze door-to-door, można przekazać MINI do serwisu bez wychodzenia z domu, jak również odebrać samochód po wykonaniu usługi
  • Dzięki komunikacji poprzez Smart Video Communication sprawdzenia statusu i zatwierdzenia naprawy możesz dokonać z dowolnego miejsca poprzez link z filmem wysłanym SMS-em lub na wskazany adres e-mail      
  • Kluczyki można zostawić w specjalnie wyznaczonej strefie, aby ograniczyć kontakt z innymi osobami
  • Samochód oraz kluczyk zostają zdezynfekowane przed przekazaniem do Klienta   
  • Bezpłatna dezynfekcja wnętrza pojazdu
Covid-19
MINI kieruje się Waszym dobrem.
Osoby, które przebywają w punktach dealerskich powinny zawsze pamiętać o tym, że są współodpowiedzialne za zdrowie swoje i innych osób.
  • Tymczasowo nie praktykujemy uścisku dłoni.
  • Zachowujemy odpowiedni dystans podczas rozmowy.
  • Ściśle przestrzegamy protokołów dotyczących mycia rąk.
  • Mamy dodatkowe mydło, środki dezynfekujące.
  • Przeprowadzamy dodatkowe rundy czyszczenia w obszarach „częstego dotyku”.
Przed umówionym spotkaniem/wizytą serwisową zapytamy Cię telefonicznie lub cyfrowo, czy odwiedziłeś obszary ryzyka w ciągu ostatnich 14 dni i/lub czy miałeś kontakt z zarażoną osobą. Jeśli nie, spotkanie może być kontynuowane jak zwykle. Jeśli odpowiedź jest twierdząca, zaproponujemy przeniesienie spotkania.


MINI Financial Services

Nasi doradcy są do Twojej dyspozycji, również w trybie zdalnym. Dbamy o Twój komfort i bezpieczeństwo, dlatego teraz bez wychodzenia z domu możesz załatwić prawie wszystkie formalności związane z finansowaniem i ubezpieczeniem Twojego MINI.

Chcesz skorzystać z naszej oferty finansowania lub ubezpieczenia?

 

  • Jeśli myślisz o finansowaniu w programie MINI Leasing i MINI Comfort Lease, dajemy Ci możliwość przygotowania do zawarcia transakcji zdalnie, a wszystkich niezbędnych formalności i podpisania dokumentów dokonasz w trakcie tylko jednej wizyty przy odbiorze samochodu
  • Możesz ubezpieczyć swoje MINI albo wznowić ubezpieczenie całkowicie zdalnie, bez konieczności wizyty w salonie
  • Aby dowiedzieć się więcej, skontaktuj się z wybranym Dealerem MINI

  • Jesteś naszym Klientem?

  • Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje w dni robocze w godzinach 8:00 – 20:00, email kontakt-fs@bmw.pl tel. +48 885 696 464
  • Z powodu znacznie zwiększonej skali korespondencji z naszymi Klientami, nasza dostępność obecnie jest częściowo ograniczona. Liczymy na Twoją wyrozumiałość i zapewniamy, że odpowiemy na każde Twoje zapytanie
  • Jeśli spodziewasz się utrudnień w regulowaniu bieżących płatności, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt-fs@bmw.pl lub przez infolinię +48 885 696 464, a my znajdziemy dla Ciebie najlepsze rozwiązanie
  •