Jeśli jest wymagana kontrola pojazdu, Twoje MINI przekaże wszystkie istotne informacje Tobie i preferowanemu Partnerowi Serwisowemu. Umożliwia to serwisantowi poznanie stanu auta i szybkie zamówienie części zamiennych. Dzięki temu czas oczekiwania na wizytę jest krótszy, a serwis w pełni przygotowany na sprawną obsługę Twojego MINI.
System wcześnie rozpoznaje także potrzebę dodatkowej wizyty serwisowej (na przykład w przypadku zużytych klocków hamulcowych) i przekazuje niezbędne informacje w celu szybkiego rozwiązania problemu. Nie musisz się o nic martwić, a Twoje MINI pozostanie w idealnym stanie. W przypadku nieoczekiwanej awarii, MINI Roadside Assistance służy pomocą i zapewnia jak najsprawniejszy powrót na drogę.
Twój preferowany partner serwisowy może się z Tobą skontaktować używając aktualnych danych teleserwisowych. Wiadomość dotycząca umówienia wizyty serwisowej zostanie wysłana prosto do Twojego MINI.