MINI KIERUJE SIĘ WASZYM DOBREM.

 

Drodzy Klienci,

Wiemy, że w obecnej wyjątkowej sytuacji istnieją ważniejsze tematy niż motoryzacja. Dla MINI zdrowie pracowników, partnerów i Was – naszych Klientów – to kwestia priorytetowa. Dlatego wdrożyliśmy szereg środków zaradczych oraz przygotowawczych, solidarnie dbając o Wasze i wspólne bezpieczeństwo.

Jednocześnie chcemy Was zapewnić, że jesteśmy nadal do Waszej dyspozycji. Nasze salony i serwisy pozostają otwarte, przy zachowaniu dodatkowych środków sanitarnych i bezpieczeństwa. Aby ułatwić Wam przestrzeganie zalecanego minimalizowania kontaktów, wprowadzamy także szereg dodatkowych rozwiązań komunikacji online i zdalnej.

W tych trudnych chwilach wciąż służymy Wam tak, jak potrafimy najlepiej. Mamy nadzieję, że MINI dostarcza Wam frajdy każdego dnia, nawet w tych wyjątkowych okolicznościach.

Bądźcie bezpieczni.
Wasz zespół MINI Polska

Ostatnia aktualizacja: 16.04.2020.

KONTAKT.

OBSŁUGA KLIENTA MINI

Tel.: +48 885 69 64 64,
Poniedziałek - piątek 08:00 – 20:00

E-mail: info.mini.pl@mini.com

Social media: Facebook, Instagram, YouTube

Jeśli chcesz umówić wizytę lub kontakt bezpośrednio z dealerem, prosimy o skorzystanie z naszej mapy.

MINI 3-door and 5-door

Najczęściej zadawane pytania

Salony dealerskie i Twoje MINI.

Czy salony MINI są zakmnięte?

Salony oraz serwisy są nadal otwarte, jednak dla bezpieczeństwa nas wszystkich zachęcamy do kontaktu zdalnego. Część pracowników będzie pracowało w trybie „mobilnego biura”. Jesteśmy w pełni dostępni dla Państwa online – zachęcamy do kontaktu poprzez mail, telefon czy wybrany komunikator. Dodatkowo informujemy, że istnieje możliwość skonfigurowania wymarzonego MINI w konfiguratorze online lub zapytania o ofertę online.

Zarezerwowałem jazdę próbną / spotaknie w salonie. Co powinienem zrobić?

Zachęcamy do ograniczenia poruszania się i pozostania w domu. Jeśli jednak jazda testowa okaże się niezbędna, dla Państwa wygody i bezpieczeństwa, wprowadziliśmy następujące rozwiązania:

- u wybranych dealerów istnieje możliwość odbycia jazdy testowej bez obecności przedstawiciela Dealera lub zamówienia usług door-to-door

- dezynfekcja wnętrza samochodów demonstracyjnych

- po każdej jeździe testowej samochody będą dezynfekowane ze szczególnym uwzględnieniem powierzchni często używanych

Czy dalej mogę skorzystać z serwisu MINI?

Teraz możesz zdalnie zlecić przeprowadzenie wszelkich niezbędnych napraw i czynności serwisowych, obejrzeć ich postęp na przysłanym filmie oraz zdecydować o zakresie i kosztach prac.

- Umówienie wizyty online

- Dzięki usłudze door-to-door, można przekazać MINI do serwisu bez wychodzenia z domu, jak również odebrać samochód po wykonaniu usługi

- Dzięki komunikacji poprzez Smart Video Communication sprawdzenia statusu i zatwierdzenia naprawy możesz dokonać z dowolnego miejsca poprzez link z filmem wysłanym SMS-em lub na wskazany adres e-mail

- Kluczyki można zostawić w specjalnie wyznaczonej strefie, aby ograniczyć kontakt z innymi osobami

- Samochód oraz kluczyk zostają zdezynfekowane przed przekazaniem do Klienta

- Bezpłatna dezynfekcja wnętrza pojazdu

Zamówiłem nowe MINI - czy będzie on dostarczony z opóźnieniem?

Prosimy o kontakt bezpośrednio z Państwa dealerem - udzieli wszelkich informacji

Jak mogę obecnie kupić samochód MINI?

Doradcy handlowi będą dostępni w salonie oraz w trybie zdalnym. Prezentacja wybranego modelu i omówienie oferty może odbyć się również zdalnie w postaci dwustronnej komunikacji wideo za pomocą dostępnych komunikatorów. Zapytanie o ofertę możesz przesłać za pomocą formularza lub umówić bezpośrednio z wybranym Salonem MINI.

Czy ze względu na obecną sytuację, są jakieś zmiany daty wygaśnięcia gwarancji i dodatków?

MINI zobowiązuje się do wspierania klientów dotkniętych zamknięciem naszych sprzedawców detalicznych podczas ograniczeń związanych z koronawirusem. W przypadku klientów z wygaśnięciem gwarancji w trakcie ograniczeń koronawirusa (od 16 marca 2020 r.) Przedłużymy zakres gwarancji do 31 maja 2020 r. Zakończone zostaną również kontrole gwarancyjne należne w tym okresie. Klienci w izolacji po 31 maja powinni skontaktować się z Partnerem Serwisowym MINI, aby zorganizować odbiór i dostawę samochodu. Skontaktuj się z partnerem serwisowym MINI telefonicznie lub odwiedź jego stronę główną, aby uzyskać informacje na temat bieżących opcji kontaktu. Znajdź partnerów MINI

Firma.

Zamknięcie europejskich zakładów produkcyjnych

Zdrowie i ochrona naszych pracowników jest naszym najwyższym priorytetem. Jednocześnie dynamiczny rozwój pandemii koronowej ma duży wpływ na popyt na samochody i motocykle. Dlatego przyjmujemy elastyczne podejście i odpowiednio dostosowujemy naszą produkcję. Do końca tego tygodnia zakończymy produkcję w naszych fabrykach samochodowych w Europie, naszej fabryce motocykli w Berlinie i fabryce samochodów w Rosslyn (Republika Południowej Afryki). Oczekuje się, że przerwa produkcyjna potrwa do końca kwietnia 2020 r. Następnie będziemy postępować zgodnie z wymogami sytuacji. W ciągu najbliższych kilku dni zdecydujemy, jak będą przebiegać nasze fabryki silników i komponentów oraz międzynarodowe fabryki samochodów.

Czy dotyczy to również MINI?

Grupa BMW doświadczyła kilku potwierdzonych zakażeń COVID-19 w różnych lokalizacjach. Grupa BMW natychmiast podjęła dalsze działania w celu ochrony swoich pracowników. Oczywiście zdrowie i ochrona naszych pracowników jest naszym najwyższym priorytetem.

Czy fabryka MINI Oxford jest nadal otwarta?

Staraliśmy się chronić nasz biznes i naszych pracowników podczas tego niespotykanego dotąd globalnego wyzwania. Większość naszych pracowników otrzyma pełne wynagrodzenie. Wprowadziliśmy rezerwy dla pracowników agencyjnych, o ile to możliwe, poprzez rozszerzenie elastycznych warunków pracy i wakacji. Jest to oczywiście szybko zmieniająca się sytuacja i nadal pracujemy nad dokładniejszymi szczegółami, co to oznacza dla wszystkich i dla naszej firmy. W tym momencie przerwa produkcyjna potrwa do końca kwietnia 2020 roku. O kolejnych krokach będziemy Państwa informować na bieżąco.

Czy w salonach są zachowane środki bezpieczeństwa?

Osoby, które przebywają w punktach dealerskich powinny zawsze pamiętać o tym, że są współodpowiedzialne za zdrowie swoje i innych osób.

- Tymczasowo nie praktykujemy uścisku dłoni.

- Zachowujemy odpowiedni dystans podczas rozmowy.

- Ściśle przestrzegamy protokołów dotyczących mycia rąk.

- Mamy dodatkowe mydło, środki dezynfekujące.

- Przeprowadzamy dodatkowe rundy czyszczenia w obszarach „częstego dotyku”.

 

Przed umówionym spotkaniem/wizytą serwisową zapytamy Cię telefonicznie lub cyfrowo, czy odwiedziłeś obszary ryzyka w ciągu ostatnich 14 dni i/lub czy miałeś kontakt z zarażoną osobą. Jeśli nie, spotkanie może być kontynuowane jak zwykle. Jeśli odpowiedź jest twierdząca, zaproponujemy przeniesienie spotkania.

FINANCIAL SERVICES.

Czy mogę obecnie skorzystać w oferty finansowania / ubezpieczenia?

Jeśli myślisz o finansowaniu w programie MINI Leasing i MINI Comfort Lease, dajemy Ci możliwość przygotowania do zawarcia transakcji zdalnie, a wszystkich niezbędnych formalności i podpisania dokumentów dokonasz w trakcie tylko jednej wizyty przy odbiorze samochodu

- Możesz ubezpieczyć swoje MINI albo wznowić ubezpieczenie całkowicie zdalnie, bez konieczności wizyty w salonie

- Aby dowiedzieć się więcej, skontaktuj się z wybranym Dealerem MINI

Jeżeli jestem klientem, to jak mogę się skontaktować?

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje w dni robocze w godzinach 8:00 – 20:00, email kontakt-fs@bmw.pl tel. +48 885 696 464

- Z powodu znacznie zwiększonej skali korespondencji z naszymi Klientami, nasza dostępność obecnie jest częściowo ograniczona. Liczymy na Twoją wyrozumiałość i zapewniamy, że odpowiemy na każde Twoje zapytanie

- Jeśli spodziewasz się utrudnień w regulowaniu bieżących płatności, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt-fs@bmw.pl lub przez infolinię +48 885 696 464, a my znajdziemy dla Ciebie najlepsze rozwiązanie

BEZPIECZEŃSTWO.

Jak mogę się chronić?

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami COVID-19, dostępnymi na stronie internetowej Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) oraz za pośrednictwem krajowych i lokalnych organów ds. Zdrowia. Przestrzegaj pokazanych i zalecanych środków zachowania i higieny.

Co mogę zrobić, aby w moim MINI było bezpiecznie?

Zalecamy czyszczenie wszystkich dotykanych powierzchni wilgotną szmatką i odrobiną wody z mydłem. Gałki i klamki drzwi mogą być również czyszczone ostrożnie za pomocą małego środka dezynfekującego. Nie używaj żadnych agresywnych (np. Chloru itp.), Ściernych lub żrących środków czyszczących na powierzchni samochodu i wnętrza. Możesz także ograniczyć rozprzestrzenianie się wirusów we wnętrzu, myjąc ręce przed użyciem MINI.

Czy moje nowe MINI może „przenosić” wirusa?

W oparciu o ustalone dotychczas drogi transmisji i stosunkowo niską stabilność środowiskową wirusów koronowych, obecnie jest bardzo mało prawdopodobne, aby importowane towary i części do pojazdów mogły być źródłem infekcji nowym wirusem korony. Ocena ta dotyczy także najnowszej publikacji na temat przeżywalności znanych wirusów korony przez naukowców z uniwersytetów w Greifswaldzie i Bochum.