Nasze narzędzie do zarządzania zgodami użytkownika na korzystanie z plików cookie jest tymczasowo offline. Z tego powodu niektóre funkcje wymagające zgody użytkownika mogą nie być dostępne.
MINI KIERUJE SIĘ WASZYM DOBREM.
Drodzy Klienci,
Wiemy, że w obecnej wyjątkowej sytuacji istnieją ważniejsze tematy niż motoryzacja. Dla MINI zdrowie pracowników, partnerów i Was – naszych Klientów – to kwestia priorytetowa. Dlatego wdrożyliśmy szereg środków zaradczych oraz przygotowawczych, solidarnie dbając o Wasze i wspólne bezpieczeństwo.
Jednocześnie chcemy Was zapewnić, że jesteśmy nadal do Waszej dyspozycji. Nasze salony i serwisy pozostają otwarte, przy zachowaniu dodatkowych środków sanitarnych i bezpieczeństwa. Aby ułatwić Wam przestrzeganie zalecanego minimalizowania kontaktów, wprowadzamy także szereg dodatkowych rozwiązań komunikacji online i zdalnej.
W tych trudnych chwilach wciąż służymy Wam tak, jak potrafimy najlepiej. Mamy nadzieję, że MINI dostarcza Wam frajdy każdego dnia, nawet w tych wyjątkowych okolicznościach.
Bądźcie bezpieczni.
Wasz zespół MINI Polska
Ostatnia aktualizacja: 16.04.2020.
KONTAKT.
OBSŁUGA KLIENTA MINI
Tel.: +48 885 69 64 64,
Poniedziałek - piątek 08:00 – 20:00
E-mail: info.mini.pl@mini.com
Social media: Facebook, Instagram, YouTube
Jeśli chcesz umówić wizytę lub kontakt bezpośrednio z dealerem, prosimy o skorzystanie z naszej mapy.

Salony dealerskie i Twoje MINI.
Czy salony MINI są zakmnięte?
Zarezerwowałem jazdę próbną / spotaknie w salonie. Co powinienem zrobić?
Zachęcamy do ograniczenia poruszania się i pozostania w domu. Jeśli jednak jazda testowa okaże się niezbędna, dla Państwa wygody i bezpieczeństwa, wprowadziliśmy następujące rozwiązania:
- u wybranych dealerów istnieje możliwość odbycia jazdy testowej bez obecności przedstawiciela Dealera lub zamówienia usług door-to-door
- dezynfekcja wnętrza samochodów demonstracyjnych
- po każdej jeździe testowej samochody będą dezynfekowane ze szczególnym uwzględnieniem powierzchni często używanych
Czy dalej mogę skorzystać z serwisu MINI?
Teraz możesz zdalnie zlecić przeprowadzenie wszelkich niezbędnych napraw i czynności serwisowych, obejrzeć ich postęp na przysłanym filmie oraz zdecydować o zakresie i kosztach prac.
- Umówienie wizyty online
- Dzięki usłudze door-to-door, można przekazać MINI do serwisu bez wychodzenia z domu, jak również odebrać samochód po wykonaniu usługi
- Dzięki komunikacji poprzez Smart Video Communication sprawdzenia statusu i zatwierdzenia naprawy możesz dokonać z dowolnego miejsca poprzez link z filmem wysłanym SMS-em lub na wskazany adres e-mail
- Kluczyki można zostawić w specjalnie wyznaczonej strefie, aby ograniczyć kontakt z innymi osobami
- Samochód oraz kluczyk zostają zdezynfekowane przed przekazaniem do Klienta
- Bezpłatna dezynfekcja wnętrza pojazdu
Zamówiłem nowe MINI - czy będzie on dostarczony z opóźnieniem?
Jak mogę obecnie kupić samochód MINI?
Czy ze względu na obecną sytuację, są jakieś zmiany daty wygaśnięcia gwarancji i dodatków?
MINI zobowiązuje się do wspierania klientów dotkniętych zamknięciem naszych sprzedawców detalicznych podczas ograniczeń związanych z koronawirusem. W przypadku klientów z wygaśnięciem gwarancji w trakcie ograniczeń koronawirusa (od 16 marca 2020 r.) Przedłużymy zakres gwarancji do 31 maja 2020 r. Zakończone zostaną również kontrole gwarancyjne należne w tym okresie. Klienci w izolacji po 31 maja powinni skontaktować się z Partnerem Serwisowym MINI, aby zorganizować odbiór i dostawę samochodu. Skontaktuj się z partnerem serwisowym MINI telefonicznie lub odwiedź jego stronę główną, aby uzyskać informacje na temat bieżących opcji kontaktu. Znajdź partnerów MINI
Firma.
Zamknięcie europejskich zakładów produkcyjnych
Czy dotyczy to również MINI?
Czy fabryka MINI Oxford jest nadal otwarta?
Czy w salonach są zachowane środki bezpieczeństwa?
Osoby, które przebywają w punktach dealerskich powinny zawsze pamiętać o tym, że są współodpowiedzialne za zdrowie swoje i innych osób.
- Tymczasowo nie praktykujemy uścisku dłoni.
- Zachowujemy odpowiedni dystans podczas rozmowy.
- Ściśle przestrzegamy protokołów dotyczących mycia rąk.
- Mamy dodatkowe mydło, środki dezynfekujące.
- Przeprowadzamy dodatkowe rundy czyszczenia w obszarach „częstego dotyku”.
Przed umówionym spotkaniem/wizytą serwisową zapytamy Cię telefonicznie lub cyfrowo, czy odwiedziłeś obszary ryzyka w ciągu ostatnich 14 dni i/lub czy miałeś kontakt z zarażoną osobą. Jeśli nie, spotkanie może być kontynuowane jak zwykle. Jeśli odpowiedź jest twierdząca, zaproponujemy przeniesienie spotkania.
FINANCIAL SERVICES.
Czy mogę obecnie skorzystać w oferty finansowania / ubezpieczenia?
Jeśli myślisz o finansowaniu w programie MINI Leasing i MINI Comfort Lease, dajemy Ci możliwość przygotowania do zawarcia transakcji zdalnie, a wszystkich niezbędnych formalności i podpisania dokumentów dokonasz w trakcie tylko jednej wizyty przy odbiorze samochodu
- Możesz ubezpieczyć swoje MINI albo wznowić ubezpieczenie całkowicie zdalnie, bez konieczności wizyty w salonie
- Aby dowiedzieć się więcej, skontaktuj się z wybranym Dealerem MINI
Jeżeli jestem klientem, to jak mogę się skontaktować?
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje w dni robocze w godzinach 8:00 – 20:00, email kontakt-fs@bmw.pl tel. +48 885 696 464
- Z powodu znacznie zwiększonej skali korespondencji z naszymi Klientami, nasza dostępność obecnie jest częściowo ograniczona. Liczymy na Twoją wyrozumiałość i zapewniamy, że odpowiemy na każde Twoje zapytanie
- Jeśli spodziewasz się utrudnień w regulowaniu bieżących płatności, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt-fs@bmw.pl lub przez infolinię +48 885 696 464, a my znajdziemy dla Ciebie najlepsze rozwiązanie