Nasze narzędzie do zarządzania zgodami użytkownika na korzystanie z plików cookie jest tymczasowo offline. Z tego powodu niektóre funkcje wymagające zgody użytkownika mogą nie być dostępne.
Pomoc drogowa. MINI Assistance (MINI Mobile Care): Twój sprawdzony towarzysz podróży.

Kłopoty w trasie? Jesteśmy do dyspozycji.
Za kierownicą swojego MINI nigdy nie jesteś sam(a). W mało prawdopodobnym przypadku awarii na drodze wystarczy jeden telefon, aby uzyskać szybką i profesjonalną poradę. Jeżeli niemożliwa jest naprawa MINI na miejscu, samochód zostanie odholowany do wybranego serwisu MINI, gdzie serwisanci szybko przywrócą go do pierwotnego stanu.
MINI Assistance (MINI Mobile Care): Twój sprawdzony towarzysz podróży.
MINI Assistance (MINI Mobile Care) – infolinia: +48 22 503 93 31
Awaria w trasie?
- Wyłącz silnik. Włącz światła awaryjne D35 i ustaw trójkąt ostrzegawczy.
- Zadbaj o swoją widoczność.
- Zadzwoń pod numer MINI Assistance (MINI Mobile Care): +48 22 503 93 31.
- Wymień dane kontaktowe z innymi uczestnikami zdarzenia.
- Nie martw się. Najważniejsze, że z Tobą wszystko w porządku – a my zajmiemy się Twoim MINI.


Bezpłatnie, praktycznie w dowolnym miejscu na świecie.
- Telefoniczne porady ekspertów technicznych MINI.
- Pomoc drogowa przez całą dobę.
- Transport lub odholowanie samochodu do najbliższego centrum serwisowego MINI.
- Usługa dostępna dla każdej osoby kierującej MINI, nawet jeśli nie jest to właściciel.

MINI Mobile Care. Gwarantowana kontynuacja podróży.
MINI Mobile Care jest dodatkową bezpłatną gwarancją dostępną dla kierowców MINI w Europie. Obejmuje zestaw usług, dzięki którym możesz kontynuować podróż do punktu docelowego nawet w razie awarii. W tym przypadku przysługuje Ci jedno z trzech świadczeń:
- Zwrot kosztów przejazdu taksówką do kwoty 65 €.
- Opłacenie kosztów hotelu, gdy odległość od domu przekracza 50 km (maks. cztery noclegi w hotelu 4-gwiazdkowym).
- Pokrycie kosztów za samochód zastępczy: w kraju do maks. 3 dni roboczych plus weekend, za granicą do maks. 5 dni roboczych plus weekend.

Łączna kwota pokrywanych wydatków wynosi 500 €.
Chcemy zapewnić Ci mobilność bez najmniejszych zakłóceń. Dlatego właśnie w ramach gwarancji przewidzieliśmy dodatkowe usługi do całkowitej kwoty 500,00 € na awarię.
KONTYNUACJA PODRÓŻY LUB POWRÓT DO DOMU KOLEJĄ LUB SAMOLOTEM.
W razie potrzeby opłacimy koszt biletu kolejowego lub lotniczego do punktu docelowego lub z powrotem do domu, do wymienionej powyżej maksymalnej kwoty.
ODBIÓR I TRANSPORT TWOJEGO MINI, JEŚLI AWARIA WYDARZYŁA SIĘ PONAD 100 KM OD DOMU***
W razie konieczności transportu samochodu pokrywamy koszty do kwoty 500 €. Przy zastrzeżeniu, że naprawa Twojego MINI trwa dłużej niż trzy dni robocze od chwili dostarczenia auta do punktu serwisowego, a odległość od miejsca zamieszkania do miejsca zdarzenia przekracza 100 km. Jeśli awaria zdarzy się za granicą, skontaktujemy Cię z wybranym profesjonalnym partnerem MINI, który sprowadzi Twoje auto do kraju w ciągu kolejnych 10 dni roboczych (transport zbiorczy).
- Informacje dodatkowe
-
Informacje dodatkowe
Tutaj dowiesz się więcej o pomocy drogowej MINI oraz ogólnych warunkach bezpłatnego pakietu pomocy w razie awarii i wypadku.
Informacje dodatkowe
Tutaj dowiesz się więcej o pomocy drogowej MINI oraz ogólnych warunkach bezpłatnego pakietu pomocy w razie awarii i wypadku. Co robić w razie awarii.
W razie awarii należy przede wszystkim zadzwonić pod numer infolinii awaryjnej MINI.
Infolinia krajowa: +48 22 503 93 31
Należy podać szczegółowe informacje o pojeździe, precyzyjną lokalizację, przyczynę i skutki awarii (jeśli są znane) oraz numer telefonu kontaktowego. MINI zajmie się resztą.Zwrot kosztów.
Zwracamy wyłącznie koszty, które zostały uprzednio uzgodnione w ramach MINI Assistance (MINI Mobile Care).
W większości przypadków koszty usług MINI Mobile Care są opłacane bezpośrednio przez nas. W przypadku konieczności samodzielnego opłacenia kosztów zobowiązujemy się do ich niezwłocznego zwrotu. W tym celu potrzebujemy oryginały rachunków lub faktur za daną usługę (np. od firmy świadczącej usługi holownicze) wraz z kopią faktury za naprawę.
Koszty nie podlegające zwrotowi
- Koszty, które wystąpiłyby również w normalnych okolicznościach, np. koszty paliwa, płatności za przejazdy drogowe itp.
- Dodatkowe koszty hotelu, np. posiłków i minibaru.
- Koszty lub straty wynikające bezpośrednio lub pośrednio z zaistniałej awarii, np. utrata zarobku, opłaty rezygnacyjne, brak możliwości uczestnictwa w spotkaniach lub imprezach (np. niewykorzystane bilety).
- Koszty napraw i koszty części zamiennych i uzupełnień płynów.Definicja awarii.
Awaria to niesprawność samochodu, która uniemożliwia kontynuowanie podróży. Prawo do korzystania z usług MINI Mobile Care.
Usługi w ramach MINI Mobile Care mogą być realizowane przy zastrzeżeniu, że awaria nie została spowodowana przez kierowcę ani czynniki zewnętrzne. Wyjątek: w razie przebicia opony świadczymy usługi, których zakres jest opisany powyżej.
Usługi MINI Mobile Care nie obejmują:
- planowego serwisu, akcji serwisowych ani innych procedur technicznych.
- wypadków, kradzieży, aktów wandalizmu ani szkód powstałych w ich wyniku
- uszkodzeń powstałych na skutek umyślnego działania lub zaniedbania
- uszkodzeń powstałych podczas imprez motoryzacyjnych lub przygotowań do imprez motoryzacyjnych, w których celem jest osiągnięcie jak najwyższej prędkości
- szkód powstałych na skutek montażu części, które nie mają aprobaty producenta lub modyfikacji przeprowadzonych w sposób, który nie jest zatwierdzony przez producenta
*** Warunki: czas naprawy liczony od przyjazdu do stacji serwisowej aż do szacowanego terminu zakończenia naprawy przekracza trzy dni robocze. Dodatkowo odległość między miejscem zamieszkania a miejscem awarii musi wynosić więcej niż 100 km. Sprowadzenie pojazdu z zagranicy może trwać do ok. 10 dni roboczych (transport zbiorczy).