MINI Connected – ikona łączności MINI Connected – ikona łączności

FILMY INSTRUKTAŻOWE.

 

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA.

REJESTRACJA I LOGOWANIE.

Jakich danych dostępu mogę użyć do logowania do portalu MINI Connected?

Aby korzystać z MINI Connected, możesz utworzyć konto użytkownika (MINI ID) w aplikacji MINI lub na portalu MINI Connected. Jeśli masz już MINI ID utworzony w aplikacji MINI Connected, możesz go również użyć do logowania do portalu MINI Connected. Jeśli nie masz jeszcze żadnych danych dostępu do MINI Connected, kliknij „Zarejestruj się” w polu logowania na stronie głównej portalu MINI Connected. Wprowadź wszystkie wymagane informacje w poniższym formularzu rejestracyjnym i potwierdź te dane. Następnie otrzymasz link potwierdzający wysłany na podany adres e-mail. Po kliknięciu linka aktywacyjnego otrzymasz dostęp do portalu.

Jaki jest mój VIN?

VIN jest unikalnym numerem identyfikacyjnym pojazdu. Zazwyczaj można go znaleźć w kilku miejscach. VIN można znaleźć w dokumentach, w umowie serwisowej, wbity na słupku drzwi kierowcy lub na przedniej szybie. W niektórych krajach może znajdować się na słupku po stronie pasażera. Jest również zapisany w dowodzie rejestracyjnym i polisie ubezpieczeniowej. Pozwala określić konkretne informacje o MINI, w tym: moc (kw), typ skrzyni biegów, kolor, datę produkcji i inne cechy.

Czym jest MINI CarData?

MINI CarData pozwala zachować przegląd podstawowych danych telematycznych, które pojazd wysyła w ramach usługi MINI Connected do BMW Group, gdzie są przechowywane. Jeśli chcesz poznać bieżące wartości tych danych telematycznych, możesz w dowolnym momencie zamówić archiwum danych MINI CarData. MINI CarData może też służyć do udostępniania wybranych danych telematycznych innym podmiotom. Jedno kliknięcie wystarczy, udostępnić dane innym podmiotom, odrzucić takie żądanie lub cofnąć wcześniej udzielony dostęp do danych.

Oznacza to, że tylko Ty decydujesz, która firma otrzyma jakie dane telematyczne.

Jakie dane są zbierane z mojego pojazdu? W jakim celu?

Liczne podzespoły elektroniczne w pojeździe mają pamięć, w której tymczasowo przechowywane są informacje o stanie pojazdu i potencjalnych błędach.

Dane te mają charakter techniczny i służą do identyfikacji usterek, ich naprawy i optymalizacji funkcji pojazdu.

W celu zapewnienia usług MINI Connected część danych przechowywanych w pojeździe przekazywana jest do serwera BMW Group w postaci danych telematycznych za pośrednictwem zainstalowanej na stałe karty SIM.

Jak długo dane telematyczne są przechowywane w BMW Group?

BMW Group gromadzi, przechowuje i wykorzystuje dane telematyczne przekazywane do serwerów BMW Group wyłącznie w zakresie obowiązujących przepisów ustawowych.

Dane telematyczne są przetwarzane i wykorzystywane tylko wtedy, gdy jest to wymagane do uzasadnienia, zaprojektowania treści lub zmiany umowy (dane inwentaryzacyjne) oraz do wykorzystania lub wystawienia faktury za różne usługi (dane dotyczące użytkowania).

Dane telematyczne wymagane do odpowiedniego fakturowania usług (dane do faktury) mogą być przechowywane i wykorzystywane przez BMW Group po zakończeniu okresu użytkowania do czasu rozliczenia faktury.

Niektóre dane mogą być również przechowywane dłużej w formie anonimowej.

Jak mogę zmienić szczegóły dostępu?

Możesz zmienić nazwę użytkownika i hasło z menu „Ustawienia” („Moje dane”) na portalu MINI Connected.

OGÓLNE INFORMACJE O MINI CONNECTED.

Co to jest MINI Connected?

MINI Connected to grupa „łącznościowych” produktów oferowanych w różnych zestawach lub pakietach wykorzystujących technologie mobilne i internetowe, które umożliwiają łączność wewnątrz i na zewnątrz pojazdu.

Co zawiera pakiet MINI Connected Media?

Pakiet MINI Connected Media zawiera zainstalowaną kartę SIM 4G i następujące funkcje i usługi cyfrowe:

  • ekran dotykowy 6,5˝
  • radio MINI Visual Boost
  • MINI Connected
  • usługi zdalne (w tym nadzór stanu pojazdu)
  • usługi ConnectedDrive (w tym aplikacje pokładowe)
  • TeleService
  • inteligentne połączenie alarmowe
  • 2 dodatkowe głośniki średniotonowe

 

Co zawiera pakiet MINI Connected Navigation?

Pakiet MINI Connected Navigation zawiera następujące usługi cyfrowe:

  • ekran dotykowy 6,5˝
  • radio MINI Visual Boost
  • TeleService
  • inteligentne połączenie alarmowe
  • system nawigacyjny MINI
  • Real Time Traffic Information (RTTI)
  • automatyczna aktualizacja map nawigacyjnych
  • usługi ConnectedDrive (w tym aplikacje pokładowe)
  • usługi zdalne (w tym nadzór stanu pojazdu)
  • przygotowanie do Apple CarPlay
  • 2 dodatkowe głośniki średniotonowe

 

Co zawiera pakiet MINI Connected Navigation Plus?

Pakiet MINI Connected Navigation Plus zawiera następujące usługi cyfrowe, które zapewniają niezrównaną łączność w Twoim MINI, a Tobie i Twoim pasażerom przyjemną podróż i kontakt ze światem zewnętrznym:

  • ekran dotykowy 8,8˝
  • radio MINI Visual Boost
  • kontroler dotykowy MINI
  • rozszerzone złącze Bluetooth z ładowaniem bezprzewodowym
  • TeleService
  • inteligentne połączenie alarmowe
  • system nawigacyjny MINI
  • Real-Time Traffic Information (RTTI)
  • automatyczna aktualizacja map nawigacyjnych
  • usługi ConnectedDrive (w tym aplikacje pokładowe)
  • usługi zdalne (w tym nadzór stanu pojazdu)
  • Przygotowanie do Apple CarPlay
  • Integracja samochodu z Amazon Alexa
  • 2 dodatkowe głośniki średniotonowe
  • 2 gniazda USB

 

Czym wyróżnia się pakiet MINI Connected Navigation Plus?

MINI Connected Navigation Plus to nasz najnowszy i najbardziej wszechstronny system inforozrywki i multimediów w samochodzie. Ma nowoczesny i świeży interfejs graficzny, imponujący ekran dotykowy o przekątnej 8 cali i umożliwia obsługę przez dotykanie i przesuwanie palcem. System jest centrum dowodzenia dla całego szeregu funkcji stworzonych, aby uprzyjemniać jazdę i zwiększać jej bezpieczeństwo. Oferuje również bezproblemową łączność wewnątrz pojazdu, zapewniając Tobie i Twoim pasażerom przyjemną podróż i kontakt ze światem zewnętrznym. Możesz korzystać z aplikacji i usług zdalnych.

Co mogę zrobić, jeśli opłacone przeze mnie usługi MINI Connected nie wyświetlają się w samochodzie?

Jeśli nie widzisz opłaconego pakietu MINI Connected, spróbuj zaktualizować usługi w samochodzie. Aby to zrobić: najpierw przejdź do menu „MINI Connected” i naciśnij przycisk „Opcje” po prawej stronie poniżej kontrolera. Na monitorze pokładowym MINI pojawi się opcja menu „Aktualizuj usługi MINI”. Wybierz tę opcję i poczekaj do zakończenia aktualizacji. Następnie pojawi się opłacony przez Ciebie pakiet MINI Connected.

APLIKACJA MINI.

Czy mogę zrezygnować w wprowadzania PIN-u za każdym razem, gdy korzystam z aplikacji?

Tak. Jeśli Twoje urządzenie ma inne funkcje odblokowywania (np. Touch ID lub Face ID w urządzeniach Apple), możesz użyć tej funkcji do odblokowywania aplikacji zamiast wprowadzania kodu PIN. Biorąc pod uwagę wrażliwy charakter informacji dostępnych w aplikacji – takich jak lokalizacja pojazdu – PIN lub odcisk palca jest ważnym środkiem bezpieczeństwa zapewniającym bezpieczeństwo Tobie i Twoich danych.

Czy aplikacja MINI korzysta z moich danych w sieci komórkowej?

Przy braku połączenia z Wi-Fi aplikacja będzie zużywać dla niektórych funkcji dane w sieci komórkowej. W szczególności w przypadku korzystania z mapy w zakładce „Cele podróży” dane w sieci komórkowej mogą być wykorzystywane do pobierania dodatkowych warstw mapy i informacji. W miarę możliwości mapa jest jednak zapisywana w pamięci podręcznej, aby zmniejszyć ilość zużywanych danych w sieci.

JAK POŁĄCZYĆ MÓJ TELEFON Z MOIM SAMOCHODEM?

OGÓLNE ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW.

Do czego służy karta SIM?

Wbudowana karta SIM jest na stałe zainstalowana w pojeździe i stanowi część wyposażenia dodatkowego MINI. Umożliwia dostęp do wielu opcjonalnych funkcji MINI Connected, np. Real Time Traffic Information (RTTI), usługi Concierge czy usług zdalnych bez korzystania z dodatkowych urządzeń. Przede wszystkim oznacza to, że MINI jest w stanie pomóc Ci w trudnych sytuacjach. Usługi MINI TeleServices są częścią podstawowych usług MINI ConnectedDrive oraz inteligentnego połączenia alarmowego, które są bazą do korzystania z wielu innych funkcji MINI Connected.

Jak sprawić, aby Amazon Alexa działała z MINI Connected?

Zależnie od dostępności na danym rynku funkcja Amazon Alexa jest dostępna z pakietem MINI Connected Navigation Plus w modelach MINI produkowanych od listopada 2018 roku. Usługa jest zintegrowana z MINI i nie jest potrzebne żadne dodatkowe urządzenie. Potrzebujesz jedynie konta w Amazon.

Aby używać funkcji Amazon Alexa w MINI:

  • Najpierw upewnij się, że masz najnowszą wersję aplikacji MINI Connected (wkrótce funkcja będzie dostępna również w aplikacji MINI) na smartfonie i że jest on podłączony przez Bluetooth.
  • Połącz swoje konto Amazon ze swoim kontem MINI Connected w sekcji „Hub”.
  • Wybierz aplikację Alexa w sekcji „Hub”. Następnie na ekranie wykonana zostanie wykonana seria czynności kończących konfigurację.

Jeśli Alexa się nie wyświetla, upewnij się, że usługi MINI są zaktualizowane. W tym celu wybierz MINI Connected w menu na ekranie dotykowym MINI. Wybierz przycisk „Opcja” obok kontrolera obrotowego. Następnie kliknij „Aktualizuj usługi MINI”.

Jak aktywować Alexę?

Aby aktywować Alexę, wystarczy nacisnąć przycisk push-to-talk (PTT) na kierownicy przez trzy sekundy i powiedzieć „Alexa”. A następnie można używać Alexy jak w domu. Alexa może mieć wszystkie normalne umiejętności Alexy, obsługiwać urządzenia i dostarczać prognoz pogody czy zaktualizować przypomnienia.

Pamiętaj, że Alexa nie aktywuje ani nie obsługuje żadnych funkcji Twojego MINI. Nie możesz więc prosić Alexy o otwarcie szyb lub zmianę trybu jazdy.

SKĄD DOWIEM SIĘ O DOSTĘPNOŚCI NAJNOWSZYCH MAP DO „AKTUALIZACJI MAP PRZEZ USB” DO MOJEGO MINI?

W przypadku wykupienia funkcji MINI Connected „Aktualizacja map przez USB” do Twojego MINI musisz przejść do portalu MINI Connected i użyć programu „Download Manager”, aby pobrać aktualizację. Po uruchomieniu programu i wybraniu pojazdu zobaczysz, czy dostępna jest do pobrania nowa wersja mapy. Nie otrzymasz żadnych dalszych powiadomień dotyczących najnowszych map.

JAK OBSŁUGIWAĆ SIRI W MINI CONNECTED?

Aplikacja Siri, osobisty asystent głosowy do Twojego iPhone’a oraz iPada teraz jest również dostępna w Twoim MINI poprzez Apple CarPlay. Siri odpowie na wszystkie Twoje pytania, a Ty możesz skoncentrować się na jeździe.

Aby włączyć Siri, należy nacisnąć przycisk sterowania głosowego na kierownicy. Siri umożliwia wykonywanie połączeń telefonicznych, wybór utworów muzycznych, odczytywanie na głos wiadomości tekstowych, wyświetlanie wpisów z kalendarza, dodawanie przypomnień i korzystanie z wielu innych użytecznych funkcji. Aby kierowca mógł całkowicie skupić się na jeździe, ekran urządzenia iOS podczas jazdy pozostaje wyłączony.

Jak naprawić połączenie między telefonem a samochodem, jeśli przestanie działać?

Istnieje kilka metod, które mogą naprawić połączenie USB między telefonem a MINI:

  • Sprawdź, czy kabel USB jest w pełni podłączony zarówno do samochodu, jak i telefonu
  • Upewnij się, że telefon nie jest sparowany przez Bluetooth; jeśli tak, usuń parowanie Bluetooth zarówno w samochodzie, jak i telefonie
  • Jeśli nadal nie możesz się połączyć, całkowicie zamknij aplikację MINI Connected i otwórz ją ponownie
  • Jeśli nadal nie możesz się połączyć, odłącz kabel USB od telefonu, wyłącz i ponownie włącz telefon, a następnie ponownie podłącz kabel USB
  • Jeśli problemy z połączeniem nadal występują, skontaktuj się z lokalnym serwisem klienta MINI, aby uzyskać dalszą pomoc

Jeśli MINI zostało wyprodukowane w marcu 2018 r. lub później i masz opcjonalny pakiet Connected Media, Connected Navigation lub Connected Navigation Plus, możesz również połączyć się z MINI za pośrednictwem Bluetooth. Jeśli masz problemy z połączeniem, wykonaj następujące czynności:

  • Na ekranie samochodu przejdź do MINI Connected > Zarządzaj urządzeniami mobilnymi, wybierz nazwę urządzenia i podłącz urządzenie
  • Jeśli nadal nie możesz się połączyć, usuń parowanie Bluetooth zarówno w samochodzie, jak i w telefonie; na ekranie samochodu wybierz nazwę urządzenia i usuń urządzenie; w telefonie przejdź do strony ustawień Bluetooth, wybierz nazwę pojazdu (zwykle oznaczoną „MINI”, po której następuje ciąg numerów) i wybierz opcję „unpair” lub „forget”.
  • Przywróć parowanie Bluetooth między samochodem a telefonem
  • Jeśli nadal nie możesz się połączyć, całkowicie zamknij aplikację MINI Connected i otwórz ją ponownie
  • Jeśli nadal nie możesz się połączyć, wyłącz i włącz telefon ponownie, a następnie ponownie przywróć parowanie Bluetooth
  • Jeśli problemy z połączeniem nadal występują, spróbuj połączyć się przez SUB lub skontaktuj się z lokalnym serwisem klienta MINI, aby uzyskać dalszą pomoc

JESTEŚMY PO TO, BY POMAGAĆ.

Jeśli nadal masz pytania dotyczące MINI Connected, skontaktuj się z nami:

Biuro Obsługi Klienta MINI Connected
Telefon: +48 662 500 200
Email: mini-connected.pl@mini.com

Poniedziałek-sobota 08:00-20:00 (w tym dni ustawowo wolne od pracy)

MINI Connected – centrum pomocy MINI Connected – centrum pomocy

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O MINI CONNECTED.

MINI Connected – ikona łączności MINI i smartfonów MINI Connected – ikona łączności MINI i smartfonów

POZNAJ ZALETY SPRAWNEJ ŁĄCZNOŚCI.

CO OFERUJEMY?

MINI Connected to zestaw inteligentnych funkcji, aplikacji i usług, które łączą Ciebie i Twoich pasażerów z MINI, oferując Ci bezpieczny i bezproblemowy kontakt z otaczającym Cię światem. Sprawia, że codzienne życie staje się wygodniejsze. Czyni jazdę bezpieczniejszą – i daje jeszcze więcej frajdy.

MINI Connected – kokpit MINI – rozpoznawanie głosu MINI Connected – kokpit MINI – rozpoznawanie głosu
MINI Connected – funkcje i pakiety – Ekran dotykowy MINI Connected – funkcje i pakiety – Ekran dotykowy
MINI Connected – ikona funkcji i pakietów MINI Connected – ikona funkcji i pakietów

PEŁEN ZESTAW ŁĄCZNOŚCI.

FUNKCJE I PAKIETY.

Wykorzystaj moc technologii premium dzięki MINI Connected. Od wygody zdalnego sterowania i funkcji „wyślij do pojazdu” po połączenia alarmowe, oferuje cały szereg ekscytujących funkcji i aplikacji, które łączą Cię z MINI. Są one pogrupowane w trzech różnych pakietach. Znajdź ten, która najbardziej Ci odpowiada.

MINI Connected – aplikacja MINI – ikona MINI Connected – aplikacja MINI – ikona

POŁĄCZ SIĘ ZE SWOIM MINI.

APLIKACJA MINI CONNECTED.

Bądź bliżej swojego MINI niż kiedykolwiek dotąd dzięki aplikacji MINI Connected. Uzyskaj dostęp do świata łączności i wygody z dowolnego miejsca i w dowolnym momencie za pomocą smartfona.

MINI Connected - nawigacja - aktualizacje informacji o ruchu drogowym MINI Connected - nawigacja - aktualizacje informacji o ruchu drogowym
MINI Connected – Sklep MINI Connected MINI Connected – Sklep MINI Connected

SKLEP MINI CONNECTED.

POZNAJ I ODKRYJ.

Tutaj możesz odkryć inne aplikacje, funkcje i usługi dostępne w MINI Connected i wypróbować coś nowego w swoim MINI.

MINI Connected – pomoc – najczęściej zadawane pytania MINI Connected – pomoc – najczęściej zadawane pytania

POMOC I WSPARCIE.

ZNAJDŹ ODPOWIEDŹ NA SWOJE PYTANIA.

A TERAZ KOLEJNE KROKI.